Het viel mij vandaag op dat ik ook last van meer afscheiding heb dan normaal... Heb ook het idee dat mijn borsten pijnlijker zijn, maar kan daar moeilijk op vertrouwen aangezien ik siliconen heb... Hebben jullie ook last van winderingheid?
Hier had ik veel meer last van afscheiding dan normaal... Winderigheid viel op zich wel mee, wel had ik zodra ik ging liggen ontzettende borrelende darmen...
hallo, Mijn afscheiding was niet opvallend verandert. Altijd voor een menstruatie is het een paar dagen wat meer. (winderigheid had ik ook niet) Wel viel mij op dat door de hormonen al voor n.o.d. mijn schaamlippen roder en meer doorbloed was. Aan mijn borsten merkte ik ook niets. groetjes faith
heb nu last van gelige afscheiding,wat ik anders nooit heb.had gister al getest,was negatief,dus we kijken zondag wel weer!heb gem een luteale fase van 12 dpo en daar zit ik nu op!
ik heb nu bruin rosige afschijding en heb het maar heel even ne dan is het weer weg :S iemand die dit herkent ?
Ik had niet echt meer afscheiding, wel anders van kleur en structuur. Wat droger en geelwit. 2 dagen voor NOD een soort egg-white. Nu moet ik zeggen dat ik ook pas een schimmelinfectie heb gehad en dat de boel misschien nog wat ontregeld is... Mijn binnenste schaamlippen zijn trouwens wat opgezwollen ze voelen aan als opgeblazen kussentjes Heb trouwens geen innestelingsbloeding gehad en tot nu toe ook geen drup verloren. Dat gebeurt lang niet altijd! Mijn darmen borrelen idd meer en ik heb wel iets meer last van winderigheid maar ja dat kan ook net van een bepaald soort eten komen. liefs Nikkie