dag 4 36,8 dag 5 37 dag 6 36,8 dag 7 36,9 dag 8 36,6 dag 9 36,7 dag 10 36,9 dag 11 36,6 dag 12 36,8 dag 13 36,8 dag 14 36,9 Kan iemand me hier meer over vertellen? Volgens me banner had ik me eisprong op dag 13. Me cyclus duurt 26 dagen. We hebben op dag 11 en 12 geklust. Bestaat er een kans dat het raak is? Groetjes Marjo
Hoe kan dat dan? Wanneer zou dat dan komen? Volgens me banner gisteren. Heb eeb cyclus van 26 dagen normaal. Rara.... Snap echt niks meer van me cyclus en ook niet van me eigen lijf. balen! Groetjes Marjo
@muuske...zo te zien aan die temps heb je idd je ei nog niet gehad... het kan zijn dat je een dpo hebt van 10 of 11 dagen. Heb je wel iedere dag op hetzelfde tijdstip getempt, voordat je uit bed kwam (stomme vraag, maar moet hem wel stellen)
Wat is een dpo? Wel steeds voordat ik uit bed kwam, maar niet steeds dezelfde tijd. Zou dat de reden zijn?
Kan een reden zijn...ik kan uit eigen ervaring vertellen dat als ik om 7 uur temp of om 10 uur...dat mn temp om 10 uur hoger is dan die van 7 uur. Dat heb ik een paar keer getest voor ik uit bed ging. Het beste is echt om op de zelfde tijd te tempen. Liefst meteen als je wakker word...ik zet de wekker er voor...ook in het weekend. DPO = Day past ovulation..... dus de dagen na je ei....
Normaal temp iik ook altijd om 7.00u, maar met de feestdagen was ut wat later. Me vriend wilde niet dat ik op deze vrije dagen de wekker zette! Dus.... Moet volgens jou me eisprong dus nog komen? Ben echt radeloos! Snif snif.... Groetjes Marjo