ik heb het zelfde. ik moet nog 3 daagjes (bijna 2 nu) wachten heb heb vanmiddag ook getest met een clear view en heb ook een super licht streepje net als shelde maar wel nog lichter als haar. stom he dat je gewoon niet kan wachten tot de nod. ik ben nu ook van plan om te wachten tot woensdag en als mijn temp dan nog hoog is ga ik testen xxx
Fototip: als de foto te vaag is, hou je waarschijnlijk de camera te dichtbij. Meer afstand neemen en eventueel inzoomen als dat kan.
O spannend Hairdresser leuk joh. Ik duim mijn vingers ook blauw voor jou he! gaaf hoor zou dat zijn wanneer ga jij testen nog eens? Ik kan niet wachten echt spannend he jennie72
ik hoop het ook zooooooo voor je jenny! en dat het ook blijft zitten idd. hopelijk begint jaar 2007 goed en gelukkig voor je! Ik ga voor je duimen meid....! Dikke kus Swiggy
Lieve meid, Ten eerste hoop ik dat je zwanger bent maar........ waarom heb je alweer zo vroeg getest?Je hebt dit al vaker gedaan en werd steeds weer teleurgesteld Ik bedoel dit niet verkeerd hoor, maar ik vind het zo jammer als je straks weer zo verdrietig bent... Liefs van An
gelukkig houd je in je achterhoofd dat je idd moet wachten tot je voorbij die 38 dgn ben alvorens je blij te maken.... maar meid ik hoop van harte voor je dat je je volgende week idd met een duidelijke positieve test mag verplaatsen naar het "ik ben zwanger" forum..... en mocht het niet zo zijn, dat je toch alsnog ongesteld wordt, probeer dan een volgende keer toch echt te wachten met testen meid, nu heb je weer een heel licht vaag streepje en daar zijn de nodige topics al over geweest ook van jouzelf dat je je toch al dan niet bewust onnodig blij maakt en toch weer een week in de zenuwen gaat zitten.... tis idd moeilijk om te wachten maar met jouw voorgeschiedenis zou ik mocht het onverhoopt niet zo zijn toch de volgende keer wachten....beter nog zou voor jou zijn dat je ze niet in huis hebt, want heb je ze in huis gebruik je ze ook, en dan kun je alleen maar telleurgesteld raken.... nou meid ik zal heel erg hard voor je duimen dat je volgende week een vet positieve test in handen hebt.... liefs smoekie
Ik had gisteren ook een heel vaag streepje. Maar te vaag om positief te noemen. Ik ga morgen weer testen. Ben bang voor teleurstelling. Hoop zo dat ie positief is [-o< Liefs Jinky