Mijn dochter gaat sinds een maand naar de psz. Nou kregen we vandaag een briefje mee dat ze de feesten niet meer kunnen geven van het geld at zij ontvangen. En of de ouders extra willen geven. Wat zouden jullie geven?
Is het een soort open vraag, of staat er een richtlijn bij? Lijkt me wel vaag! De ene ouder geeft 2 euro, de ander 20, en vervolgens krijgen ze allemaal het zelfde... Bij ons waren er bijzondere dingen (zoals met sinterklaas of een uitje naar de kinderboerderij) waar ze dan 2,50 voor vroegen ofzo. Misschien eens om je heen vragen bij andere ouders? Ik weet niet wat je voor de PSZ betaalt?
Haha judode, nee ze hebben zelfs een spaarpot staan en waren vorige week begonnen met het uitdelen van de brieven. GENTLE, oh sorry voor de hoofdletters, nee er staat verder geen richtlijn bij ofzo. Andere ouders ken ik niet, vind het een beetje raar om dat aan een vreemde te vragen Probleem is ook dat we nu eigenlijk geen geld meer hebben, ik ben al tijdenwerkeloos en man raakt ook zijn baan kwijt. Vind het moeilijk, vind 5 ook zo'n raar bedrag. We betalen 40 euro per maand, voor 2 ochtenden per week. Opzich niet veel dus maar als het meer was geweest had ze niet gekund.
Zou het met de juf/meester overleggen dan. Die weet vast wel meer over wat er gegeven wordt door andere ouders. En ook uitleggen dat jullie niet heel veel kunnen missen, lijkt me ook geen probleem.
Heb idd vandaag maar even de juf aangesproken, was geen probleem, is vrijwillige bijdrage dus als er niks komt is t ook goed. Wanneer we wat kunnen missen, dan komt er wel een klein bedragje. Zelf ook aangeboden om te helpen maar ja daar kunnen ze geen spulletjes van kopen