heey hallo.. een paar maanden terug is het best moeizaam verlopen! heb je eindelijk een positive test in je handen. hellemaal gelukkig dat je zwanger ben. en een maand later houd het geluk op! miskraam. we zijn met een nieuwe ronden begonne. ma na mijn gevoel ben ik niet zwanger! heb wel een innestelling gehad op me innesteldag! ma ben bang dat ik hem heb verloren! heb ook hellemaal geen klachten van me lichaam dat je zwanger ben! daarom wil ik wachten met testen omdat ik gewoon bang ben dat ik weet voor een teleustelling kom te staan. zijn er mensen die nu ook niet zo goed durven om een test te doen om bang te zijn voor een teleurstelling laat wat achter! xxxx gimena
Ah meid wat een rotnieuws heb je dan achter de rug Ik heb in augustus vorig jaar positief getest, en omdat ik heel erg blij was hebben we het een aantal mensen verteld. 's Avonds ga ik naar bed en.... Bloed.. Heel veel bloedverlies. Nu ben ik weer zwanger en ik testte 2 weken na mijn verwachte menstruatie positief, dit omdat ik me zorgen maakte waar mijn menstruatie bleef. Ik wilde zelf de touwtjes in handen houden, dus heb me voorgenomen om te testen. Mocht dit negatief zijn; Dan gingen we er de volgende keer maar weer voor, dan was het nu nog niet voor ons bestemd. Was het positief; dan was het eerder dan verwacht. Veel succes meid.. x
heb ik ook. Kan je niks aan doen. Dat is gewoon de ergste pijn die je kan voelen. Maar je moet wel vertrouwen hebben
heb zeer zeker vertrouwen! anders vindt ik ook niet dat je dan met kinderen bezig moet zijn! ma ik voel aan me lichaam dat er niets aanwezig is in me! dus we hebben ons al voorbereid dat we weer een nieuwe ronden ingaan.
Hey meid! Damn, da's zeker slecht nieuws wat je hebt gehad! En je kunt er idd beter vanuit gaan dat je niet zwanger bent, dan valt het altijd mee.. Als je er helemaal vanuit gaat dat het wel raak is, en het is niet zo, da's een flinke teleurstelling.. Gewoon positief blijven denken en ooit hebben we ook een kleintje erbij
Hey meid, vervelend voor je dat het zo verlopen is! Maar wat ik even wilde zeggen. Ik had je dit op een ander topic ook al zien schrijven, maar je kan helemaal niet weten dat je een innestelling hebt gehad meid. Je kan het wel vermoeden o.i.d maar zeker weten doe je het nooit.
voel je zo'n innestelling dan? Ik heb waarschijnlijk afgelopen vrijdag of zaterdag mijn eisprong gehad, wanneer zou dan ongeveer een innestelling zijn?
neej je voelt hem niet!.ma je merk het aan je themprature. als je na de hoofd menu gaat staat er aan de linkse kant Calculator. dan je het zelf laten bereken! xxx
niet iedereen kan het merken aan de temp hoor. Dus meiden die niks aan verandering merken in temp...niet meteen zorgen maken! Maar wat doet jou temp dan voor, tijdens of na je innesteling? Ben wel benieuwd! Mijn innesteldatum volgens calculator was gisteren en toen was temp 0.3 lager en nu weer 0.3 hoger. Kan dat dan iets zeggen?
Ik temp ook maar je hoeft niet altijd een tempdaling te hebben voor een innestelling. Ik heb ook weleens een daling gehad en daarna weer hoog maar niet zwanger dus focus je daar niet te veel op.
@Sterre82 ik heb het over me zelf hoe ik er achter kom! en btw ben nog niet zwanger want me! ander maar ik deze form niet! geef aleen een tip aan iemand die het op de calcurator zelf kan zien!
Nou doe maar rustig hoor, ik zeg niks over jou 'tip' aan iemand anders. Ik reageer alleen maar op het feit dat je niet altijd aan je temp kan zien of je een innestelling hebt gehad. Alleen je ei is een feit als je temp stijgt. Ik zou persoonlijk ook niet te veel op calculators e.d afgaan, maar goed, dat is mijn mening.
ik werk zelf ik de zorg en weet wel een beetje hoe en wat dus dat scheld gelukkig heel veel. voor de enne is zo calculator handig! en de ander heeft er niets aan! en dat is voor iedreen verschillend!
Ja inderdaad, het is een gemiddelde...een richtlijn...maar de een heeft pas na 7 en de ander na 9 dagen een innesteling..