Oke, misschien ben ik een beetje raar... Maar ik heb nu met mijn man een weddenschap... Ik heb gewed (gebluft) Dat ik 50 kerstkaartjes mag krijgen... We hadden een discussie dat de ouderwetse kerstkaart gewoon niet meer op kan boksen tegen de hedendaagse email en e-cards ed. Nou ben ik gek op kerst en dit is de eerste kerst als gezin samen voor ons en ben ik helemaal druk met kerst. We hebben alleen weinig spullen. Ik heb net mijn ramen beplakt met dat rode tape waar ze gasleidingen mee afdichten haha Ik wil het gewoon gezellig maken!! Nu heb ik gezegd dat ik met al die kaartjes een muur ga behangen... haha Maar ja, daar heb je heel veel kaartjes voor nodig En ik heb zelf geen familie vandaar dat ik een oproepje doe aan jullie.. Lieve lieve lieve dames!! Wie heeft er nog een kerstkaartje over en zou deze naar mij willen opsturen?! Ik Hang ze echt allemaal op en zal een foto plaatsen op de site! Veel liefs, Cassida Bekijk bijlage 204578
hihihi hier doe ik wel aan mee zal eerste effe thuis kijken wat ik nog heb liggen ok. En stuur me maar je adres dan krijg je in ieder geval 1.
Stuur mij ook maar een PB Dan doe ik hem vrijdag gelijk met alle andere kaarten op de bus! Ik vind het trouwens een GEWELDIGE weddenschap!
Ik ga je ook helpen hahaha leuke weddenshap PB je adres maar dan stuur ik je ook een kerstkaart. schrijf ze dit weekend allemaal.
Pb je adres maar.. Heb nog één postzegel liggen, laat dat nou toch goed uitkomen Deze wedjes heb ik met mijn man ook heel vaak.. Die weddenschappen gaan nooit ergens over
Geweldig!! Nou op deze manier ga jij je weddenschap winnen!! Stuur me maar een pb, help ik je winnen!