Hoi, misschien is hier al een topic over... Kijken hier nog meer meiden naar? Ik vind het echt elke keer weer bijzonder. Zou het echt zijn of worden we bedrogen vraag ik me wel eens af. Kan me niet voorstellen dat het allemaal bedrog is en daardoor vind ik het tegelijkertijd wel es eng. Ik vind het namelijk een geruststellender idee als er niks is na de dood. Maar misschien is het alleen na heftige gebeurtenissen zoals moord... Tja, de grote vraag van het leven hè, wat komt erna...
Geloof is al wat je nodig hebt want er bestaat geen absolute waarheid. Al zou dit programma bedriegen dan nog geloof ik in het 6e zintuig.
ik weet het niet.. ik ben totaal niet bijgelovig maar dit programma sta ik zo versteld van te kijken niet normaal.. dat ik misschein toch spontaan het ga geloven want lijkt me sterk dat er gelogen word over iemands dood... korom vnd het echt boeiend en vind die ene meid met dat donkere korte aar echt goed die wist gisteren bij het laatste deel zoveel te vertellen niet normaal! eng gewoon
Heel veel is in het nieuws geweest. Dus het is wel echt gebeurd. Die mensen zijn echt spoorloos of overleden.
vind het een super programma, ik geloof zeker hierin maar er zal vast wel wat verknipt zijn enz. ik vind die grote man echt goed en 1 vrouw ik weet alleen niet hoe ze heet.
ja ik weet niet wat ik ervan moet zeggen ... al kijk ik er elke x weer vol bewondering naar.. lijkt me ook niet dat die mensen voor de gein aan zo'n programma mee doen.. vindt die grote forse man erg goed..en die vrouw met dat zwart lang haar.. maar ik zal zkers vanavond kijken !
Ik vond de aflevering van gisteren wel heel heftig. Misschien omdat ik zelf ook een kind heb dan grijpt zoiets je nog meer aan. Vreselijk hoe kun je dat zo'n klein kind toch aandoen. En ben gelijk weer enorm kwaad dat zo'n monster weer vrij rond loopt. Klopt echt niks van ons juridisch systeem! Als het mijn kind was zou ik hem opwachten als ie uit de gevangenis kwam....
ja mirella was echt hefig ik heb gewoon zitten janken... pfff niet normaal dat allemaal zeg. En normaal geloof ik nergens in maar momenteel ga ik toch heel anders denken gewoon heftig dit
Volgende week gaan ze volgens mij op de plaats delict van de moord op Pim Fortuyn werken. Ben benieuwd. Pim zal wel pissig zijn denk ik zo.
Kijk ook elke week, vind het een leuk programma. Het zal een nek aan nek race worden wie zal winnen. Vind alle 2 de mannen erg goed. Soms zou ik willen dat ik ook op deze manier mensen zou kunnen helpen.
Ik denk dat Ingelmar gaat winnen. Ja aan de ene kant lijkt me het een mooie gave, maar aan de andere kant ook doodvermoeiend - zouden geesten/verschijningen je wel es met rust laten? Hebben die mensen niet altijd nachtmerries van vermoorde kindjes enzo? Al die ellende en verdriet die je oppikt, lijkt me best pittig.
Bij ons viel het programma weg gister aovnd vanwege een extra uit zending... Maar het was toch nog niet afgelopen het programma?