Ja Vanessa is eruit jammer he. Vond haar best goed. Ze waren alle 3 goed, maar vond haar wel lief. Nouja, die mannen zijn ook wel schatten.
Ik vindt het een super programma! Bedrogen wordt je trouwens niet, want peter is een goede vriend van mijn schoonvader en hij doet iedereen in zijn vriendenkring steeds weer versteld staan! Ik hoop natuurlijk dat peter gaat winnen ....al is Ingelmar ook echt héél goed!
heb gisteravond ook weer gekeken , blijft het nog steeds erg boeiend vinden , lijkt me echt geen bedrog ... het ging gisteren ook over een ''zaak'' die dichtbij mijn woonplaats is gebeurd.. echt raar als je dat allemaal weer hoort ... best eng.. maar het zou mij niks uitmaken wie van de 2 mannen zou gaan winnen , allebei erg goed ! jammer dat volgende week alweer de laatste uitzending is.. !
ohh ik had zo gehoopt dat vanessa ging winnen vond haar echt goed.... dan ben ik toch maar voor peter zo mooi grote vent piepklein hartje... mar heb het niet gezien en kan het nog niet terg kijken op rtl gemist
Ja ik vond Peter nu ook het beste. Vond de actie bij Hilversum een beetje tegen vallen. Had meer verwacht van zo'n schokkende moord. Pim zit zeker in Italië. Die ouders van Tamara had ik erg veel medelij mee. Je zal maar te horen krijgen; "ik heb te lang alleen gelegen voordat ik werd gevonden" - hartverscheurend! En ik blijf het frustrerend vinden dat zowat alle daders vrij rond lopen of een of andere straf van niks hebben gekregen. Wist je dat Volkert al weer ieder weekend thuis zit?!
ik vind het super dat peter gewonnen heeft vond hem de beste en inogmar ook wel maar peter toch beter