Dik,dun..Het maakt niks uit..

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Maud77, 5 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
  2. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Ik denk dat je je kunt laten omscholen tot psycholoog, je zult een hoop werk hebben. ;)

3. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

Gewoon negeren! altijd die onzin :D het is ook nooit goed!

4. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    Nu ik na mijn zwangerschap wat extra kilootjes heb, kan ik eigenlijk wel blij worden van een bericht als dit... Hihi

5. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Dat stukje tekst: nu moeten ook de sprieten gezonder gaan eten :(
    In algemeen is toch bekend dat gezond eten voor IEDEREEN beter is :rolleyes:
    Pff stom tekst ,,

6. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

7. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Hoeven we tegen al die graat magere modelen ook niet meer op te kijken!

8. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.270
    6.801
    113
    Nou ik denk dat het juist wel een heel goed stuk is.

Als mensen gewoon ongezond weinig sporten dan is dat gewoon niet goed.

En als je dun bent kun je toch teveel vet hebben of een te hoog cholesterol hebben.

Ik wil niet vervelend zijn, maar mijn vader was slank, maar is uiteindelijk aan een dichtslibbing van de Aderen overleden.

Goed bewegen en niet te vet eten is zowel voor sprieten als voor iets dikkere mensen belangrijk.

9. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.258
    4.489
    113
    Ik vind het wel een goed bericht hoor omdat het toch een beetje het steriotype eruit haalt.

Want aan mij kun je zien dat ik te dik ben dus ik ben automatisch ook ongezond.
    En iemand die geen overgewicht heeft is altijd automatisch gezond.
    En dit blijkt dus nu even niet meer op te gaan.

Groetjes Anita

10. Pippa2

Pippa2 Actief lid

11 nov 2008
    444
    0
    0
    Wist ik al ;)

Nee grapje! Ik weeg 100 kilo absoluut heel ongezond. Maar ik rook en drink niet. Als ik met vriendinnen ga joggen die slank zijn ren ik ze er makkelijk uit. Nu denk ik niet meer maar na de bevalling pak ik het wel weer op. Dus ja wie is gezonder ik twijfel!

Bewegen is gezond maar het moet wel leuk blijven.

11. Pippa2

Pippa2 Actief lid

11 nov 2008
    444
    0
    0
    Precies!

12. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

ik vind het altijd raar dat dunne mensen denken : ik kan gewoon alles eten, word toch niet dik.

vriend van me ook.. is 1.85.. en weegt 62 kg! en die kan eten wat hij wilt.. maar aankomen doet hij niet.. dan zeg ik ook altijd: ja maar je weet dat al dat vet wat je niet ziet bij je, gewoon in je aders gaan zitten? en dan denktie pas: oja.. dat kan natuurlijk ook..

maar inderdaad.. dunne mensen hoeven niet altijd gezond te zijn.. tekort aan vanalles en nog wat in hun lichaam..

13. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.159
    8.136
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    dat is dus ook onzin. Ik ben 1,75 en weeg nu 60 kilo en ik denk echt niet: ik kan alles eten, want ik word toch niet dik.

Ik let zeeeeeker wel op wat ik eet, ik eet gezond, en soms een paar chipjes mag ook wel.

En tekorten? Ik eet elke dag genoeg groenten, vlees en fruit, ik drink genoeg water en zuivel en ik sport 3 keer per week. Hoezo zou ik dan een tekort aan van alles en nog wat in mn lichaam hebben, alleen maar omdat ik "dun" ben?

14. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

ik heb het over de mensen in het algemeen, niet alleen over jou :(

je hoeft je niet meteen aangesproken te voelen hoor ;) ik noemde namelijk ook een vriend van me als voorbeeld :rolleyes:

15. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    wist wel dat dun niet altijd gezond is. Ik kan ook alles eten , word niet dik (nog niet haha)
    Maar als ik ongezond eet of weinig sport voel ik me niet bepaald fit. Je aderen slippen net zo hard dicht hoor, aanleg om dik te worden zegt daar niks over. En een goede conditie is gewoon belangrijk, dik of dun.

16. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

you go girl! :D

17. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Ja duhuh.... Dit roep ik al jaren als iemand me voor de 6de keer een gebakje aanbied omdat "ik het toch wel kan hebben"... ":) Ik zeg altijd: "Bij jouw gaat het op je heupen zitten, bij mij slibt mijn slagader dicht, ik weet niet wat ik liever heb?" Klinkt een beetje hard, vooral als ik het zo typ, maar in de praktijk klinkt het beter... :) :) (ik wil hier zeker niemand mee beledigen)

18. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.159
    8.136
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    ik mag er toch wel op reageren offe? Ik nam mezelf als voorbeeld.

19. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

ja tuurlijk mag je er op reageren! :D kreeg alleen het gevoel dat je je aangesproken voelde.. :p

20. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.159
    8.136
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    nee ik wilde alleen maar zeggen dat echt niet alle dunne mensen dat zeggen. Aangezien jij zegt: "ik vind het zo raar dat dunne mensen altijd zeggen dat"

Deel Deze Pagina