Hallo dames! Met 30 weken groei echo gehad en alles was perfect. Vorige week nog een groeiecho en ineens was het buikje veelste groot! Zou bijna 4 weken voorlopen?! Volgende dag suikertest gedaan en vandaag de uitslag dat ik Geen suiker heb. Dat is natuurlijk heel fijn maar weet niet wat er dan wel aan de hand is Zouden ze verkeerd gemeten hebben of is het gewoon een grote baby? Nu heb ik volgende week opnieuw een echo om te kijken of het bijgetrokken is of hetzelfde is gebleven. Zijn er meer dames hier die zoiets hebben meegemaakt?
Hier hetzelfde... Met 30 weken liep ons kindje 2 weken voor op groei (was bij onze eerste kindje ook) en met 34 weken kwam het zelfs op 5 weken voor op groei... Ik maak mij er niet druk om kindje doet het erg goed ik heb geen suiker (wordt elke keer gecontroleerd) Aanstaande donderdag naar de Gyn kijken wat we gaan doen... Kindje ligt in stuit.
Gelukkig doet ze het verder wel goed! Denk dat we maar gewoon moeten afwachten @liefdotje: wordt waarschijnlijk een ks dan?
Ja meer kun je niet doen... Ze gaan kijken of het reusje nog gedraaid kan worden... Ik hoop een keizersnee te voorkomen maar grote kans dat het daar op uitdraait.
Ons meisje had ook een te groot buikje op de echo. Geen zwangerschapsdiabetes gehad. Ze schatten haar op bijna 9 pond met 38 weken. Uiteindelijk eerder ingeleid hiervoor en kreeg een baby van 7,5 pond in mijn armen( bij precies 39 weken). Haar buikje was wel wat aan de grote kant, maar niet overdreven dik.