je kindje voelen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Guinevere, 17 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Guinevere

Guinevere Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.179
    0
    0
    Zijn er meer vrouwen die af en toe hun kindje de hele dag niet voelen?
    Gister voelde ik de hele dag het kindje niet, toen mijn man thuis kwam heeft hij over mijn buik gewvreven en toen voelde ik heel lichtjes iets bewegen.
    Vandaag weer het zelfde verhaal, voel haast niks :(

Heeft een baby soms een paar rustige dagen?
    wie herkent dit?Normaal voelde ik overdag ook wel wat schopjes en voelde je het ook echt aan de buitenkant, nu voel je haast niks.(Ga hier d e verloskundige niet voor bellen want ik voel het af en toe nog.)

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Als je m af en toe voelt nu is t genoeg. Volgens mij vanaf 28 weken moet je m een aantal x op een dag voelen.

3. Carvi

Carvi Lid

10 jul 2006
    38
    0
    0
    Hoi,

Ik ben toevallig donderdag nog bij de vk geweest en heb haar gevraagd wat normaal is, ze zei dat je de baby in ieder geval iedere dag moest voelen en wat ze mij vertelde was dat ongeveer 10x op een dag, dan hoef je je geen zorgen te maken.

Voor mij een hele geruststelling want weet je wat het is, ik merk het nu het weekend is, dan ga je er een stuk meer op letten, waardoor het soms superlang duurt.
    De tip van de VK was, om 's avonds na het douchen of (na je bad) ontspannen op je rug op je bed te gaan liggen, dan laten ze vaak van zich horen.

Het werkt voor mij moet ik zeggen!

Liefs
    Carolien

4. nou tot 28wk hoef je hm niet iedere dag te voelen zeiden ze de vorige keer tegen mij,vanaf 28wk schijnbaar wel elke dag!
    ik heb ook met tyden dat t overdag heel rustig en dan savonds wat drukker of net andersom,je kan ook zachtjes n duwtje geven,dat deed ik al ik t niet zeker wist ,meestal kreeg ik dan n duwtje terug of zo!

succes groetjes krulliewullie

5. AmanChel

AmanChel Bekend lid

6 nov 2006
    818
    0
    0
    Mama
    Papendrecht
    Ja hij heeft nu nog genoeg ruimte om rond te zwemmen, je hoeft hem dus idd nog niet continu te voelen..

6. Guinevere

Guinevere Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.179
    0
    0
    o gelukkig, ik vroeg het me af want je gaat toch twijfelen als je het eerst elke dag volop voelt en dan opeens een paar dagen heel zachtjes en weinig

Deel Deze Pagina