Wauw, wat een verrassing zeg!! Maar over een tijdje hoop ik dat je 3 prachtig mooie gezonde kleintjes in je armen hebt (okee, misschien niet alledrie tegelijk... ). Wat een prachtig idee. Gefeliciteerd!!
Zo, wat een nieuws en wat een shock! Dat had je vast niet verwacht. Gelukkig heb je even de tijd om aan het idee te wennen. Hartstikke gefeliciteerd, ben superblij voor je!
Wow, ik vind 2 al heftig bij mij! 3 x gefeliciteerd!!!! Wat een bijzonder nieuws. Ik wens je een hele voorspoedige zwangerschap toe met over een tijdje 3 gezonde prachtbaby's!
wow zeg ... van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap .. en 3 zeg wow wat bijzonder. ik zelf vond een 2 ling heel bijzonder. hopelijk kun je lekker genieten
Wat een groot nieuws. Kan me voorstellen dat je even schrok. Maar wel enorm bijzonder. Zal best zwaar worden, maar tis ook 3 maal dubbel genieten denk ik. Hopelijk verloopt je zwangerschap voorspoedig. Van harte gefeliciteerd en geniet ervan.
whoooh 3 kleintjes in je buik!! Wat een wonder(en)! Gefeliciteerd Gefeliciteerd Gefeliciteerd Zal vast heel druk worden maar je krijgt ook 3x zoveel liefde ervoor terug geniet er maar van! hopelijk verloopt alles goed!