wow wat bijzonder.. ook van mij 3 x gefeliciteerd zal best even een shock geweest zijn denk ik of niet? je zult vast veel hebben aan de andere 3ling mama's hier hoop dat ze alle 3 gezond ter wereld zullen komen, en geniet van je zwangerschap
Wowie! 3 wondertjes... echt bijzonder meis! Het zal vast ook niet altijd makkelijk zijn, maar je gyn zal je vast perfect gaan begeleiden. super gefeliciteerd en dat je 3 minibeebjes maar mogen uitgroeien tot 3 prachtige gezonde kindjes!
Wauw hoe bijzonder zeg!! Gefeliciteerd. Dat je over een maand of 7 maar 3 gezonde babytjes mag vasthouden!
Wow wat geweldig joh! ja tuurlijk ff schrikken maar wel erg byzonder vindt ik! geniet ervan en het beste ermee meid!
Gefeliciteerd! Dan produceer jij vast heeel veel hcg! Hoop dat je je aangemeld hebt bij Home Page en dit anders nog gaat doen want de fabrikant is door zijn voorraad pregnyl (gemaakt met mvm hcg) heen die wij medische malle molen wannabe mommies hard nodig hebben! Wens je een voorspoedige zwangetschap!!