Wat leuk zeg! Kan me voorstellen dat je bij de echoscopiste ligt en denkt WOW Van harte gefeliciteerd met de drie wondertjes!
Wauw dat was zeker een beetje schrikken ? Iniedergeval van harte met je zwangerschap en ik wil je veel suc6 en slaap toe wensen de komende maanden
jeetje. Heftig zeg! Maar natuurlijk van harte gefeliciteerd. Wat zul je veel opmerking krijgen als: `ben je meteen klaar`, haha! ik heb zelf een een-eiige tweeling van 10 maanden, en ik heb gereageerd in een ander topic dat ik aan het lezen was, iets van 15-30 september/oktober bevaltopic? Ik ken ook een een-eiige tweeling die een drieling is. Je moet er straks om denken dat de derde zich niet buitengesloten gaat worden, want dat gebeurd bijna automatisch omdat de een-eiigetweeling erg opvalt, en die meestal erg naar elkaar toetrekken. Ik heb ook een erg leuk boek ontdekt: `het grote tweelingenboek`, maar dat gaat ook over drielingen en vierlingen. Daar staan veel adviezen en verhalen in waar je wat aan kunt hebben voor de zwangerschap, bevalling en de toekomst. Ik hoop dat alles voorspoedig gaat!! veel succes. een drieling is echt een wonder! een tweeling sowieso al!
van harte gefeliciteerd met de 3 iniminie's in je buik! geniet van je zwangerschap, hopelijk word het niet al te zwaar. hopelijk groeien ze alle 3 uit tot mooie gezonde kindjes!
Dank jullie wel allemaal voor de lieve reacties!!! Inmiddels zijn we bijgekomen van de schrik, maar nog niet gewend aan het idee van 3 kindjes in 1 keer haha. We hebben ook nog geen uitgebreid gesprek met informatie gehad met de gynaecoloog, dus we weten nog niet wat er op ons af gaat komen. Volgende week woensdag hebben ze ruim tijd voor ons ingepland en kunnen we al onze vragen stellen. Ik zal proberen het weekend de echo te plaatsen (zit nu op mijn werk). Ziet er best grappig uit 3 doppinda's in je buik! OnsKleintje, bedankt voor je tips (ook in het andere topic). Ik had het boek ook al ergens gezien, maar nog niet gedurfd het te kopen. Binnenkort toch maar eens bestellen!
Wauw drie wondertjes! Wat een nieuws zeg! Volgens mij was ik van schrik van die tafel gevallen Kan me voorstellen dat dit nieuws maar langszaam doordringt. Hele fijne zwangerschap toegewenst!!!
Ik zit er toch een beetje mee. Ik las dat jullie was voorgesteld om 1 van de een-eiige tweeling weg te laten halen, of dat jullie daarover uitleg is gegeven. dit in verband met het TTS syndroom. Maar TTS is een kans, het is niet zo dat het gaat gebeuren. Heb het er zelfs nog met mijn man over gehad, zo dwars zit het me. stom he want ik ken je niet eens. En jullie moeten natuurlijk zelf die keuze maken. Onze een-eiige tweeling heeft zo ontzettend veel aan elkaar, ze kunnen zelfs niet zonder elkaar. Zoals een andere tweelingmoeder ooit omschreef, het is net als twee biddende handen(houdt je handen maar eens zo dan begrijp je wat ik bedoel ) ze vullen elkaar aan, in alles. Zij zien er bijna hetzelfde uit, maar hebben hun eigen dingen en houden elkaar in evenwicht. Het zou eeuwig zonde zijn. Mijn kleinste heeft een aantal keer op het punt gestaan om het niet te halen. Ik moet hier niet aan denken, niet alleen voor onszelf, maar ook voor zijn tweelingbroertje zou dat verschikkelijk zijn geweest omdat hij een deel van zichzelf zou moeten missen. Dan zou ik eerder kiezen voor het andere kindje. Sorry ik vind het een afschuwelijk onderwerp. Ik hoop dat je geen keuze hoeft te maken, maar een identieke tweeling is toch een geval apart. succes met maken van jullie keuze. Ik hoop dat ik voor niemand iets kwetsends heb gezegd.
Oh maar dan heb je het iets verkeerd begrepen of ik het iets verkeerd beschreven; de eerste gyn heeft de optie aangekaart o.a. door risico's op TTS.. maar verder heeft hij ons doorverwezen naar een ander ziekenhuis en zei hij dat zij ons hierover moeten inlichten... Het is ook niet een keus die wij willen maken, maar we willen wel alle informatie hierover. En mocht het niet absoluut medisch noodzakelijk zijn, dan zullen we het ook niet eens overwegen... We zoeken ook bewust niet op internet, omdat daar natuurlijk ook een hoop onzin en enge verhalen staan. Dus even afwachten op wat de gynaecoloog vind. Tot nu toe zijn er alvast geen problemen, dus we blijven maar duimen. Het is een verschrikkelijk onderwerp, maar helaas moeten we er ons nu toch een beetje in verdiepen.
Pff gelukkig! dan heb ik het inderdaad verkeerd begrepen. Ben er blij om. Ik zou denk ik hetzelfde als jou doen.
ik ga heel hard voor jullie duimen dat alles gewoon goed blijft gaan en je niks engs hoeft te overwegen ik steek kaarsjes voor jullie aan maar ik denk wel dat alles goed blijft gaan geniet ervan en wat een geluk 3 mooi wondertjes wauwie
Wauw wat een zegening! Klinkt misschien oubollig, maar 3?? Dat is de jackpot! Geniet ervan en veel succes met genieten, maar ook plannen!