Vandaag 2 hartjes mogen aanschouwen! Ene hebben ze nog niet kunnen meten, maar donderdag naar gyn voor inwendige echo. Groetjes Daphne
@Daphne78 Gefeliciteerd met je tweeling zwangerschap. Geniet ervan. Dat had je vast nooit verwacht... Of heb je tweelingen in de familie? Mijn moeder is zelf ook een tweeling. Weet jij hoeveel kans je dan hebt om zelf van een tweeling te bevallen? Een fijne zeangerschap toegewenst. Ik hoor graag van je. Groetjes Velobabe
Van harte gefeliciteerd, met 2 wondertjes. Super hoor. Lijkt me trouwens wel even schrikken, of wist je het al? Geniet ervan. groetjes sandra
Wauw, gefeliciteerd zeg, dat was wel even schrikken zeker, maar wel erg leuk. Mijn vader is er 1 van een tweeling en wij waren "bang" dat het bij ons met de eerste , dat het er ook twee zouden zijn. En nu met de tweede is het er weer 1 ! Geniet van je zwangerschap! x mara
Bij mijn vriend zitten tweelingen in de familie, maar bij mij helemaal niet. Het was in principe wel een verassing, maar ik had al een voorgevoel dat het er twee zouden zijn.. maar dat het ook echt zo zijn zijn... En het is zeker wel gaaf, wordt ben ik bang alleen ook wel erg zwaar de komende tijd. Maar verklaard wel waarom ik me zooo beroerd voel.