Pfff... door al het lezen wordt ik allemaal onzeker. Ik kan nog steeds niet genieten van het idee dat ik zwanger ben. Het weekend had ik wat plopjes (heeel af en toe ) en dacht ik ohh dat zal de kleine wel zijn. Alleen gisteren en vandaag dus niet. Dus heb ik het idee dat het de kleine dan toch niet is. En ik weet mn placenta ligt voor. Maar ik wordt hier zo zenuwachtig van! Ik hoopte zo dat ik kon genieten van de zwangerschap. Vrijdag heb ik een echo maar heb gewoon de nijging om te bellen.. maar ze zullen me echt voor gek verklaren! Maar slaap snachts ni slecht en mn rug doet zeer.. en idee dat mn buik ook wat strakker is... ik wil zoo graag genieten!!! Pffff maar weer verder leven naar vrijdag.. de uren lijken wel dagen lees evt ook onderstaande bijlage.
Bij zorgen, gewoon bellen. Daar zijn ze voor. Het is heel rot als je pas laat bewegingen voelt, dat snapt de vk vast ook wel
Oh wat herkenbaar zeg bah. Ik heb hetzelfde meegemaakt placenta voor en kindje pas voelen bij 21 weken en dan af en toe wat maar ook dagen niet. En als ik dan na 2 dagen dacht ik ga bellen dan voelde ik ineens weer iets. Ik heb toen toch een doppler aangeschaft gewoon om op dat soort momenten even mezelf gerust te stellen. Pas bij ruim 28 weken voelde ik de kleine pas elke dag wanneer ik naar bed ging. En vanaf 32 weken ook overdag dus echt ik snap je gevoel. Wat rot toch. Gewoon bellen daar zijn ze voor even het hartje luisteren en weer gerust verder. Misschien een doppler aanschaffen?
Als dat jou rust geeft zou ik gewoon even bellen. Snel even luisteren met de doppler is toch geen moeite?? Is een angelsound via MP zoeken anders geen optie voor je?
Bij voorliggende placenta is het heel normaal. Ik had met zoontje ook dat probleem, voelde ook enkel 'plopjes' af en toe. Zelfs nooit mijn buik van buiten zien bewegen in de zwangerschap. Dus manlief kon nooit mee 'voelen'. Heb wel vaak de Doppler gebruikt, en dat stelt echt gerust! Nu opnieuw zwanger en voel nu al heel vaak 'beweging' maar geen idee of het baby is of niet. Elke zws is anders he.
Het kan zeker de baby zijn hoor. Zeker als je deze nog nauwelijks hebt gevoeld is het lastig te herkennen. Ik voel de baby inmiddels 10 weken maar de laatste dagen zijn de schoppen weer mini plopjes geworden. Zal te maken hebben met de ligging van de baby én de placenta (ook vooraan)
Waarschijnlijk is hij gewoon even lekker andersom gaan liggen Maak je niet al te druk, laat je niet gek maken door verhalen die je leest. Je hebt hem van de week voor het eerst gevoeld, het is echt niet dat je hem dan meteen iedere dag moet & gaat voelen. Na de eerste keer dat ik m'n kleine meid voelde was het ook af en toe een dag weg, dan kunnen ze net even gedraaid zijn etc. maar het wordt vanzelf meer en sterker. Edit: Angelsounds is bij je onzekerheid wel fijn, maar kijk uit dat je er ook weer niet te obsessief mee aan de slag gaat.
Ja ik durf zn ding dus niet aan te schaffen voor als je die kleine der hartje niet kanvinden... morgen vroeg een echo on 10.40 uur .. ben erg benieuwd hoop dat alles goed daar ia binnen.
Poeh dat is inderdaad wel laat om de baby te gaan voelen. Gek hoe dat zo wisselt per persoon hè. Ik kan me goed voorstellen dat je daar onzeker van wordt. Fijn dat je morgen een echo hebt!
Vervelend dat je zo onzeker bent! De screenshot die je hebt gemaakt zegt ook al dat je de baby pas echt dagelijks moet voelen vanaf 28 weken. Ik had mijn placenta achter en voelde bij 24 weken ook niet hele dagen de baby bewegen. Mijn VK gaf toen ook die grens van 28 weken aan. Hopelijk kan er snel wat van je onzekerheid worden weggenomen! Kop op!
Dankje Dankje, dit is mn eerste zwangerschap dus weet ook niet precies wat ik moet voelen natuurlijk.... vanavond wel weer heeeeeeeel af en toe een 'ploepje' gevoeld ongeveer bij schaamstreek.. dus ben ook wel benieuwd of dat dan die kleine is. Ik moet me goed concentrreren anders voel ik het niet.. daarom ben ik ook wel weer blij als ik morgen toch weer even het hartje hoor....
Ja hoor alles is wel goed. De kleine is alleen aan de grote kant ik was gister 24.4 weken en kleine werd op 25.6 gemeten. Nu wordt ik maandag voor de zekerheid op suikers geprikt.. (voor zwangerschsp diabetes ). En als dat niet zo is hebben we een wat grotere baby.... ik hoop echt dat het niet zo is... maar nog even wachten tot maandag avond en dan weten we het en doen we er dan ook alles voor!! Maar aan de andere kant maakt de groei wel een mooie lijn.. bij de 20 weken echo was hij ook wat groter... maar het is nog even afwachten .. voelde gisteren de kleine wel vaker♡♡
Wat fijn!! Ik geloof er ook wel in dat je brein je heel erg voor de gek kan houden als je je ergens druk om maakt hoor! Dat de beeb misschien wel net zo vaak beweegt als anders maar het minder lijkt omdat je er zo mee bezig bent. Althans dat herken ik bij mijzelf wel heel erg.