Nou mensen, de kogel is door de kerk. Ik ben vanaf vandaag klaar met de bv. Er kwam al niet al te veel meer uit de borst 'smorgens dus kreeg Jesper al een poosje een flesje extra. Nu de laatste dagen wist hij dat hij nog een flesje krijgt, dus hij hapte de borst en liet meteen weer los. Hij keek dan zo mooi naar het nachtkastje of er dan een flesje stond. Hij had er ondertussen genoeg van. Ik kan het me ook wel voorstellen. Die borstvoeding moest hij best hard voor werken omdat het allemaal niet zo snel meer ging als in het begin. Nu duurde het best wel een tijdje voor ik een tsr kreeg. Ach ja.... ik geef hem nu lekker op bed een flesje melk, is ook heel gezellig! Hij blij, ik blij hahahaa. Ik ben er trots op dat ik hem 8 maanden bv heb gegeven (morgen is Jesper 8 maanden oud) en daar kijk ik met een ontzettend goed gevoel op terug en ga het zeker bij de 2e ooit ook geven!
Mowtom, mooi dat jullie zo een punt achter deze periode hebben kunnen zetten. Lekker genieten van je kleine ventje, dat ie maar mooi groot mag worden! En die 8 maanden zijn natuurlijk super goed van jullie beide!