er moet me toch echt iets van mijn hart. Ik krijg eigenlijk zelden een bosje bloemen zomaar uit t niets van mijn partner, mijn verjaardag krijg ik wel een cadeau maar moet het meestal zelf uit zoeken, dit jaar met kerst niks gekregen, goed hebben we dan wel zo besloten (ivm financien) en ik heb dit jaar ook niks gekocht omdat ik eigenlijk wel wist dat ik toch niets kreeg, maar ik denk altijd aan mijn man. bij bijzondere dagen of dingen, ik koop ook vanuit de kinderen een cadeautje, zelfs uit naam van mijn stiefkinderen koop ik een kleinigheidje met bijv een mok: papa je bent de liefste om maar een voorbeeld te noemen. met Vaderdag, verjaardagen, kerst en noem maar op. we hebben hier al zo vaak ruzie over gehad maar tevergeefs, hij weet dat ik gelijk heb maar toch gebeurt het niet, ik heb morgen diploma uitreiking heb promotie gemaakt, daar heb ik zo hard voor gewerkt en dat met 2 kleine kinderen viel niet mee, stiekem hoop ik dat ik wat krijg al is het een bloemetje, maar waarschijnlijk zal het niet zo zijn daar ken ik mijn man voor. Het gaat me nog niet eens om het cadeau, maar gewoon dat er aan me gedacht wordt, dat ik gewaardeerd wordt,er de moeite voor gedaan wordt, hij weet dat ik daar wel waarde aan hecht, gewoon even belangrijk voelen. ik hoor het hem nu al zeggen, ik had geen tijd hoe heb ik dat moeten doen? want ja laten we eerlijk zijn je hebt tegenwoordig 2 bosjes bloemen voor 5 euro bij de AH, winkels zijn alle dagen in de week open en tegenwoordig ook nog tot laat, je kunt internetshoppen, waar hebben we het over. ook dit heb ik al zo vaak uitgesproken. ik heb zelfs al een keer met Moederdag niets gekregen, het gaat zich maar om een kleinigheidje, zijn zoveel dingen, zeker uit naam van de kinderen. dan krijg ik te horen ik heb al eens een mooi ontbijt gemaakt, ja 1 keer, daar wil ik niet op teren. Ben ik nu zo egoïstisch??? ik wordt er namelijk echt verdrietig van, en ik weet op voorhand al dat ik niets krijg, eigenlijk zou ik beter moeten weten, maar toch stiekem hoop ik iedere keer, zou hij er aan denken? zou hij het nu wel doen? en dan weet ik nu al dat ik daar verdrietig van word, en al zeker als mijn collega's wel een mooie bos bloemen krijgen van hun partner weet ik nu al dat het me steekt, zou hij ook moeten weten, want hij kent me zo goed. sorry maar ik wou het gewoon effe kwijt.
Ik denk dat het voor heel veel vrouwen wel herkenbaar is, hier dus ook. Ik koop dus ook niet iets voor mijn man.
Ik krijg ook nooit wat en ik koop dus ook nooit meer wat. Jammer, maar ik ga mezelf niet elke keer teleurstellen.
Hier ook nooit maar boeit me ook niet echt. Zou het wel leuk vinden als hij iets met Dylan doet of knutselt voor mijn verjaardag of moederdag maar ik moet er niet teveel op hopen
Oooooo heeeeeeel herkenbaar!! Ben het zo zat dat hij vorige week van mij eenmalig de mededeling heeft gehad dat het bijna Valentijn is. Aangezien ik voor me verjaardag of Moederdag al 3 jaar niks heb gehad, moet het maar dit jaar met Valentijn om te beginnen! Vergeet hij het dit keer weer dan ben ik er klaar mee en krijgt hij ook niks meer van mij!! Wil ook weleens dat gevoel van waardering hebben inderdaad... Zien dat er aan me gedacht word..
Ik zie het probleem niet. Ik krijg nooit wat buiten de verjaardag en trouwdag om. Daar denk ik niet eens bij na. Ook zonde van het geld. Ik zou het de ruzie niet waard vinden. In het geval van je diploma zou het wel attent zijn.
En hier ook zo een man,ik irriteer me er soms wel aan. Maar ik weet uit ervaring dat sommige mannen die dit wel vaker doen dit ook om een reden doen...ze voelen zich schuldig om iets!! Maaaaar....af en toe een bosje bloemen zou zeker wel leuk zijn!
Ik krijg ook niet altijd wat, daarom zorg ik erg goed voor mezelf.... Die cadeaus en bloemen koop ik zelf wel, haha.
ik krijg vaak zomaar bloemen of iets anders leuks maar mer moederdag vergeet mn vriend weer iets te knutselen of organiseren met ons zoontje.. terwijl dat juist zo leuk is! maargoed ik mag niet zeuren zo te lezen..
Hier ook al jaren niks gekregen voor m'n verjaardag (en hij ook niet), maar zijn 3,5 week na elkaar jarig. Mijn eerste moederdag had hij een mini-laptop (via ebay) gekocht omdat hij zelf graag zo'n ding wilde. Paar toetsen deden het vanaf het begin al niet, en je kon er niet eens mee op het forum want dan liep ie al vast.. Daarnaast had ik hem al genoeg dingen verteld die ik wel leuk vond. Dus ja, ook hier herkenbaar. Als hij een keer de moeite neemt om een leuk cadeautje uit te zoeken voor moederdag, ga ik ook moeite doen om iets voor vaderdag te bedenken. Daar heb ik dus ook nog nooit iets mee gedaan Maar ik herken vooral ook het gevoel dat je je wel eens gewaardeerd wilt voelen. Hoeven helemaal geen dure dingen te zijn, maar een kleinigheidje is al goed. Of gewoon luisteren naar wat ik heb gezegd (zo kwam hij op mijn verjaardag thuis van z'n werk met 2 taarten "waren afgeprijsd" omdat er welgeteld 3 mensen langs kwamen, en ik nog duidelijk had gezegd zelf iets te bakken... Kan beter tegen een muur praten met bepaalde dingen. Oh, en dingen kopen doe ik dus ook voor mezelf, aangezien hij 't niet doet..
Hier ook geen hardloper op dat gebied, jammer ja maarja het zit er gewoon niet in. Zal tegen de tijd dat het moederdag is en mijn verjaardag nadert melden dat ik het wel zou waarderen als hij iets met zoontje maakt/koopt wat hij dan kan geven, hoop dat dat wel opgepikt wordt dan...
Hier eentje die nog beter doet. Die begint dan: ik was aan het rondkijken en zag dit of dat (toont het me online) en dacht dat is echt iets voor jou, ik had het bijna gekocht maar dan toch maar niet gedaan.
Hahahahah die hoor ik ook altijd!! Leuk hè dat ze het bijna kopen... Zou nog leuker zijn als ze het eens deden! blijkbaar moeten we dankbaar zijn dat ze het bijna gedaan hebben haha
wauw wat een reactie's, doet me al goed dat ik niet de enige ben sorry dames, ja elsje dat ken ik ook, ik moet zeggen ik trakteer me zelf ook geregeld op van alles en nog iets, en dat hinten ja dat ken ik, heb ook al verschillende keren laten vallen dat het bijna Valentijnsdag is maar of hij er wat mee gaat doen ik ben er bang voor, ik zeg geregeld kijk dat is leuk, dat is mooi, en nog niet eens duur het gaat zich om eens te verassen
Ik krijg ook bijna nooit wat het is bijna valentijn krijg ik niks moederdag ook niks niet eens een ontbijtje verjaardag zelf uitzoeken en kerst ook zelf uitzoeken, bloemetje? Nooit gekregen. dus ja je ben niet de enige ik heb me er ook lang druk over gemaakt maar heeft weinig zin helaas
Mijn man is geen kei in dingen bedenken maar jeetje, ik zou me goed kl*te voelen moest hij mijn verjaardag/moederdag/iets belangrijks vergeten zeg.. Hier niet wekelijks cadeautjes, maar met zulke dagen altijd wel iets. Soms heb ik het zelf uitgezocht, soms word ik verrast. Andersom precies hetzelfde
Behalve op speciale gelegenheden krijg ik niets, maar ik geef net zo goed niets (behalve tijdens die speciale gelegenheden, dus ). Geen probleem hier dus, hou ook eigenlijk helemaal niet van cadeautjes