Ik ben een beetje inspiratieloos en een nog veel pasta en verse spinazie liggen. Iemand nog leuke en lekkere recepten?
Met boursin cuisine, geroosterde pijnboompitten, kort verwarmde gehalveerde snoeptomaatjes en gebakken chorizo! Lekkere salade erbij maken... Yammie!
kipfilet bakken ( en goed kruiden met kipkruiden) spekjes bakken pasta koken ui aanstoven , de gebakken kipfilet en spekjes erbij , doosje philadelphia met fijne kruiden erdoor nog wat room en natuurlijk de spinazie eronder . de pasta eronder en mmmmmmmmm , scoor ik hier thuis ALTIJD mee
Moet je even bij de ah zoeken naar de lasagnette met tomaat spinazie en ricotta! Echt ontzettend lekker. Wij gebruiken zelf vaak gehakte spinazie ipv verse omdat de kinderen de verse slecht eten. Maar kids eten doorgaans makkelijk 2 bordjes hiervan. Zo lekker dus
Penne (evt ook andere pasta mogelijk) koken met beetje zout. In de tussentijd de spinazie wokken Pijnboompitjes roosteren en de zalmfilet snijden Penne, pitjes en zalm husselen en dan opdienen met de spinazie. Pitjes kunnen natuurlijk ook door de spinazie gehusseld. Lekker met wat roomkoos/Philadelphia.
Pasta naar keuze koken Knoflookteentje hakken of persen en aanfruiten in olie. Gesnipperd uitje meefruiten. Bakje champignons (heel, of in plakjes of stukjes) toevoegen en even laten bakken/stoven. Spinazie toevoegen. Als het een beetje geslonken is philadelphia of andere roomkaas toevoegen (eventeel kan kookroom ook, maar dan blijft de saus wat dunner) en even goed roeren en ongeveer twee minuutjes laten doorkoken dat de saus een beetje indikt. En dan serveren op de pasta en afmaken met versgemalen peper en een beetje zout
Het is niet met pastasaus wel met verse spinazie, ik heb het gisteren voor het eerst gemaakt en het was erg lekker. Ik had er guacamole bij gemaakt, heerlijk!! 5 or less: Quesadilla’s met spinazie | Chickslovefood.com