Het zit me niet lekker

Discussion in 'De lounge' started by mamamadelon, Apr 5, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tjessia

tjessia Fanatiek lid

Feb 1, 2009
    2,889
    0
    0
    Het maakt toch niet uit wat ze met het geld doen? Dat wordt er nl. niet bijgezegd hoor als het wordt uitgekeerd.
    Wij hebben ook geld uitgekeerd gekregen omdat een man over de fiets van mijn dochter is gereden. Ik heb toen 250 euro gekregen en een fiets op mp gekocht voor 50 euro, mag dat dan niet?? Of geld uitgekeerd gekregen omdat we lekkage hadden in de badkamer, geld gekregen maar niet de hele badkamer opnieuw getegeld maar 4 tegels alleen.. tja maakt toch niet uit wat je ermee doet? En je bent idd niet altijd je noclaim kwijt. Diegene van die fiets iig niet. Al vind ik wel dat het anders ligt als je de no claim van vrienden aanspreekt.

2. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

ik heb ook een 14 jaar oude auto met krassen en wat deukjes (niet door mijzelf veroorzaakt, en helaas was ik daar niet bij aanwezig) Toch zou ik het echt niet leuk vinden wanneer iemand daar een flinke deuk in maakt. Dan zou ik uit principe daar wel een vergoeding voor willen hebben,maar ik weet niet of ik het dan zou laten maken. Aangezien ik de week daarop weer een nieuwe kras of deuk krijg van iemand die eens niet oplet.

3. Shawarma

Shawarma Fanatiek lid

Nov 2, 2008
    1,853
    127
    63
    In een huis
    Het komt op mij over dat als je een uitkering ontvangt je gelijk lui en niets doet.
    Vindt het een beetje kort door de bocht!
    Je vriendin zal veel moeten gaan verwerken en vindt het een goede beslissing om dit rustig thuis te doen en een baan komt wel als zij er klaar voor is.
    Ik zal me er niet druk om maken dat iemand thuis zit en een uitkering krijgt... ik zal als vriendin zijnde haar juist steunen waar nodig is.

4. Shawarma

Shawarma Fanatiek lid

Nov 2, 2008
    1,853
    127
    63
    In een huis
    Oops verkeerde topic...ik word kippig na 21.00 uur:D
    Sorry!

5. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

Aug 13, 2007
    4,077
    5
    38
    ik sta er echt versteld van dat sommige mensen het blijkbaar normaal vinden om te gaan miepen over een piepklein deukje en vervolgens dat geld in hun eigen zak steken.
    wat een rare wereld leven we toch in....:(

6. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,265
    6,790
    113

helemaal mee eens.

7. augustus

augustus Niet meer actief

Tja wat moet je dan als je de schade voor minder kan laten maken dan de verzekering uit keert? Het overige bedrag delen? Zeggen tegen de verzekering dat ze teveel hebben betaald? ;)
    Blijft lastig zulke situaties.
    Zij hebben ook niet om het deukje gevraagd toch?

8. yinte

yinte Fanatiek lid

Jul 28, 2008
    4,513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    ik heb zooooooooooo'n hekel aan zulke mensen. bleeehhhh... fijne vrienden.

9. Bolly

Bolly Fanatiek lid

Sep 27, 2009
    2,125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    ik zou het er niet meer over hebben maar voortaan niet meer in dit soort dingen trappen. zo'n klein mini deukje kost echt geen reet 50,00 tot 100 euro dus.

mocht er weer zo iets raar zijn spreek de vrouw erop aan en niet die man die liegt dan een eind weg, waarschijnlijk houd ze hand boven zijn hoofd ( uit schaamte ) maar waarschijnelijk is zij eerlijk dan hij, maar dat moet je natuurlijk zelf even inschatten en anders het contact tot en het minimaal houden.

10. Kiwi08

Kiwi08 Fanatiek lid

Oct 30, 2008
    1,169
    0
    0
    ik ook..

11. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Dat geld helaas niet in alle families hoor.

Share This Page