Goedemorgen allemaal, Misschien een stomme vraag, maar binnenkort hebben we een etentje van de zaak en gaan dan ook bowlen. Kan dat kwaad? Ben dan 20 weken. Groetjes Marjan
Ik vroeg me dat toen ook af bij de eerste, maar ik ben toch gewoon gegaan. En als t zwaar word ga je lekker zitten.
Gewoon doen en als het niet gaat lekker gaan zitten... Er zijn zoveel mensen die sporten en paardrijden met heel veel weken zwangerschap....dus gewoon aanvoelen wat voor jou goed voelt...succes en wel winnen he
tnx, vind het van mezelf heel raar dat ik nu zo onzeker en twijfelachtig ben. Heb ik normaal gesproken weinig last van Enne... We gaan voor de winst natuurlijk, voor minder doen we 't niet. Bovendien zijn we met z'n 2en, dus goede aanmoediging haha
Ik zou gewoon goed naar je lichaam luisteren. Als het gaat doe je lekker mee, en anders doe je een stapje terug
Ja hoor, gaat prima! Ik ben met 24 weken nog wezen bowlen en ik gooide beter dan ooit hahaha! Veel plezier!
Als het niet gaat, merk je dat vanzelf wel Als ik iets optil wat te zwaar is, voel ik dat direct in mijn buik. Ik til nu al niks meer dat zwaarder is dan een pan met eten.
op zich kan het geen kwaad maar ik herinner mij nog met mijn eerste zwangerschap dat ik ook rond die zw-duur ben gaan bowlen en alles ging goed tot ik savonds thuis was ik heb de hele nacht moeten overgeven...Omdat je constant die buigende beweging maakt...Hoop in elk geval dat jij er geen last mee hebt!