Is het nu over? Heb ik het gemist?

Discussion in 'Miskraam' started by Chilleke, Jul 20, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Chilleke

Chilleke VIP lid

Jan 21, 2010
    10,869
    1
    36
    Female
    Verpleegkundige
    Brabant
    Sinds woensdag heb ik 's ochtends den slechte echo gehad...
    's middags kreeg ik hevige ongesteldheidskrampen en steken... Vloeien werd meer met zo nu en dan prop ( goed op te vangen met maandverband wel regelmatig wisselen)
    De volgende dag ook de hele dag tot een uur of 4... Toen zakte alles af en werd vloeien ook minder. Vor de rest bijna geen krampen gehad (licht zeurend gevoel) en nu begint het vloeien van helder rood naar rood met beetje bruin gecombineerd...

Kan het zijn dat ik het gemist heb?(niets gezien) Is het nu klaar? Of is dit onderbreking of stilte voor de storm..?

Word helemaal gek hiervan omdat ik niet weet waar ik aan toe ben...:(

Heb over 2 weken pas een echo...

Snap wel dat iedere mk anders is maar ja wou even mijn verhaal ook kwijt....

2. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Ik kan je vraag niet beantwoorden, maar wat vreselijk voor je.
    Wil je veel sterkte wensen!

3. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Bij mij is m'n mk niet vanzelf op gang gekomen, ook geen bloedverlies gehad. Maar als je 8,5 week zwanger zou zijn, moet er vlgs mij wel meer komen, je hebt een vruchtzak met een vruchtje erin.
    Maar wat moet je lang wachten... Ik had op 18 mei een slechte echo: lege vruchtzak en had die week erop een afspraak bij de gyn om de opties te bespreken en op 25 mei een curretage ondergaan.
    Veel sterkte ermee!

4. collo003

collo003 VIP lid

Feb 12, 2009
    7,802
    1
    0
    Oeteldonk
    Het kan ook zijn dat je met het plassen het vruchtje bent verloren. Ik dacht nl in eerste instantie ook gewoon dat ik een stolsel verloor, maar toen de krampen ineens ophielden eens wat beter gekeken en idd toen het vruchtje verloren.
    Het vruchtje bij mij was met 6,5 week gestopt met groeien en was toch zo'n 3-4 cm. Bij 8 weken moet hij weer een stukje groter zijn.

5. Chilleke

Chilleke VIP lid

Jan 21, 2010
    10,869
    1
    36
    Female
    Verpleegkundige
    Brabant
    bedankt!

Ik heb gisteren alleen nog een beetje zeurende pijn gehad. Vloeien lijkt op menstruatie nu. Wel zitten er nog slijmerige draden in :( sorry voor details.
    Heb ook last van diarree :) dus heb ook niet iedere keer kunnen kijken/niet gezien of ik iets verloren ben...ik heb iig niets gevoeld...

heb voor mezelf voorgenomen als het vloeien echt heel veel minder word, de vk te bellen en dan vragen of ik eerder terug mag komen....

Share This Page