@ Sharlain, jeetje meis wat erg om te lezen! Hoeveel weken was je zwanger? Ik weet hoeveel pijn het doet meis, ik hoop dat je goede steun aan je partner hebt! Overweeg vast welke optie je mogelijk wilt gaan doen volgende week, maar ik hoop dat je lichaam het zelf regelt voor die tijd. Heel veel sterkte meis!
Noorus Niet iedereen kan een rode broek hebben.... Vandaar dat ik het onthouden heb. Meestal mensen met pittige karakters die een rode broek dragen. In combi met Vans...helemaal goed... Hoe gaat het nu met je? Ik heb me tijdens die hele periode gestort op mijn mini moestuin..hahaha...suf... maar pluk er nu letterlijk de vruchten van. Is er toch nog iets moois uit die periode voortgekomen.
Hihi Collo, wat lief van jou! Hier gaat het gelukkig wel goed. Vandaag voor het eerst weer gewerkt. Was vooral mentaal snel moe... Lichamelijk gaat het goed en vriend en ik kijken positief naar de toekomst, maar qua emoties worden we wel heen en weer geslingerd (ook weer veel zwangere in de omgeving *auw*)