Okay, het klinkt misschien raar, maar sinds mijn keizersnee (nu bijna 5 weken geleden) heb ik lichte pijn in mijn linkerbovenbeen als ik daar op lig, bijvoorbeeld als ik 's nachts op mijn linkerzij lig. Het doet dan pijn op 1 specifieke plek en zodra ik me omdraai en op mijn rechterzij ga liggen is het voorbij! Het is echt heel vreemd maar wel vervelend. Overdag heb ik er geen last van. Komt dit bekend voor bij iemand? Ik zag al dat een trombosebeen soms voorkomt na een keizersnee maar dat dat vaak in het onderbeen is en echt heel erg pijn doet.. volgens mij is dat het niet. Sowieso ga ik het vrijdag even aankaarten tijdens de nacontrole..
Ja, en ook aan de andere kant, 3 of 4 dagen elke ochtend tegen trombose. Maar de pijn kan toch niet (meer) van die prik zijn?
Ik heb het na gevraagd bij de gyn. Het kan blijkbaar bij een prik in je bovenbeen zo zijn dat het weefsel beschadigd en je dus een soort blauwe plek krijgt die je aan de buitenkant niet ziet. Kan inderdaad wel een paar maanden duren zei hij.