ben je nog geweest ts? de show was geweldig! alleen vonden wij het geluid slecht. er was een enorme echo, erg jammer, maar we hebben toch wel genoten van de show! er waren ook heel veel mensen die te laat kwamen, echt ruim 3 kwartier te laat, dat is toch zonde van de kaartjes?
Wij vonden het ook superleuk!! Moes ik denk dat dat door de file kwam! Wij waren nog maar nét op tijd, echt giga in de file gestaan!
waar stond die file dan? wij hebben echt helemaal geen file gehad! wij waren wel ruim op tijd, waren om kwart over 12 al daar. had voor mezelf een uur 'speling' gerekend, maar konden zo overal doorrijden, vandaar dus al vroeg daar.
Door heel Rotterdam heen! Kwam ook o.a. door die tunnel die was afgesloten! Vanaf hier rij je normaliter in 1 á 1.5 uur naar Rotterdam, wij zijn vanmiddag ruim 2 uur onderweg geweest!
Wij zijn vanmorgen geweest en geen last gehad van slecht geluid en ook niet van de file Maar goed we wonen in Rottedam en zijn op tijd vertrokken en er rekening meegehouden dat de tunnenl afgesloten was, hier ook veel mensen te laat, maar de show was daardoor ook een kwartiertje later begonnen. En het belangrijkste was de kids vonden het helemaal leuk !! we zaten in van CG
hoi dames GELUKKIG we konden naar binnen mensen achter ons HELLAAS niet en ondanks alles zatten we aardig goed wel bovenin maar voor ons zaten niemand want er zat glas voor dus ons meisje kon lekker dansen en alles goed zien wel vond ik de show kort 13.30u t/m 15.00u ik had langer verwacht tot 16.00 uu ofzo iets ja inderdaad er kwamen genoeg mensen te laat en ik vond ook dat er genoeg lege stoelen er waren en file ken ik niet over meepraten want wij zijn komen lopen want wij wonen er 15 min er vandaan en over die kaartjes ja weet ik veel waar je normaal moet bestellen voor mij ook de eerste keer ik zag het op tv en toen ben ik gaan goolge en toen kwam ik op een site waar je die kaartjes kon kopen gewoon een site waar je zomerfestival ziet staan en kon kiezen welke rang je wilde 1e,2e,3e,4e en ook de prijzen netjes erbij dus ik heb toen gewoon daar bestelt ja voortaan bestel ik wel via seeticket of ticketbox of ik loop even naar ahoy zelf toe ach een leer voor de volgende keer maarja dit was voor mij ook de eerste keer dat ik kaartjes bestelt en ook de eesrte keer naar het zomerfestival maar vond het wel leuk veel plezier iedereen die morgen gaan hoop wel op beter weer dan van vandaag gtz Citta
wij hadden gelukkig de A20 gepakt, achteraf bleek de A13 helemaal stil te staan. Er kwamen heel veel mensen pas 15 minuten voor het einde binnen. Echt balen. Meisje heeft enorm genoten en vroeg vanmorgen bij het wakker worden of we vandaag weer zouden gaan
ik ben gisteren om 10.30 geweest ook hier begon de show al een kwartier later omdat er een giga fille was van de snelweg naar ahoy wij kwamen in de fille en zijn links in een straat gereden en achterom gegaan kon je zo doorrijden en stonden binnen de 10 min op de parkeerplaats en binnen in Ahoy ! Wij vonden het ook super leuk !