We willen graag dit jaar naar Egypte voor 2 weken, we zijn in 2004 ook geweest en willen dolgraag nog een keer. Iemand naar egypte dit jaar?
Ja ze klets hier ook op het Forum. Weet niet precies waar ze zit, maar dat kan ze je vast wel vertellen als ze terug is..
Ja kan ik me voorstellen. Moet wel zeggen dat de temperatuur nu wel lekker is hierzo. Vanmiddag dacht ik ff met mijn dochter naar de kinderboerderij te gaan. We hebben alleen een paar geiten en schapen gezien en toen begon het te storten van de regen. Met hagel en onweer. Nou leuk hoor. We kwamen kletsnat bij de auto aan. Wou eerst met de fiets gaan. Ben blij dat ik dat niet gedaan heb...
Hier heeft het ook heel hard geregend nu schijnt de zon weer Wil er gewoon ff lekker tussenuit lekker genieten van de zon en lekker eten natuurlijk. 8)
Wij zijn in december een week naar egypte geweest! Super goed bevallen, supermooi, volgend jaar gaan we zeker terug! Het was er toen 30 graden!!! Waar ga je precies naar toe in Egypte?
egypte 2 jaar gelezen geweest, hurgada, hotel shedwan gardens ( all inclusief resort ) leuke vakantie , proefduik gemaakt in de rode zee, echt een aanrader met paradise diving of zoiets. woestijn tocht gemaakt kameel gereden was erg leuk. ik vond het de moeite waard.
Ik ga naar Egypte, van 28 April tot 7 Mei, naar Sharm el Sheikh! Ben er nog nooit geweest maar als ik zo verhalen hoor en foto's zie is het TE gek!
Ik ben er ook geweest. In Hurghada. Heb er 5 dagen achtereen gedoken met Blue Paradise, schitterende duiksteks. Voor het duiken errug mooi, verder is er in Hurghada niets te beleven. Dus voor rust prima!!! Maar ik ga beslist nog eens terug. Liefs Karin
inderdaad ik bedoelde dus blue paradise . is een goed georganiseerde veilige duikschool , vond het erg leuk om een proefduik te maken ..
Ik word nu wel een beetje jaloers... Was ook 2 jaar geleden naar Egypte (Hurghada, Hotel Safir)geweest, ik wil nu ook wel weer erheen!