Hoi dames, Ik ben zo ontzettend moe en gestrest momenteel ale: . We zitten namelijk in afwachting of ons nieuwe huis financieel helemaal rond gaat komen, er moet van alles geregeld en aangevraagd worden voordat we de nieuwe woning kunnen betrekken (wij willen graag ook geregistreerd partnerschap), alles rondom de zwangerschap moet geregeld worden (aanvraag kinderopvang, kraamzorg regelen, kindje erkennen). Verder werk ik fulltime en heb ik een baan met veel verantwoordelijkheden en deadlines. Daarnaast studeer ik in de avonduren.. Ik heb het gevoel dat het momenteel echt helemaal overkookt in m'n hoofd. Overdag heb ik geen tijd om dingen te regelen, want dan heb ik aan mijn werk al genoeg (pauzes schieten erbij in). Mijn partner is nu wéér voor twee weken in het buitenland en er moet van alles getekend worden wat niet gaat lukken ben ik bang... Elke keer als ik een afspraak plan dan kan hij niet en moet ik het weer verzetten. Pff.. wat een warrig verhaal, maar zo voelt het momenteel ook echt.. Al met al komt het erop neer dat ik gewoon kapot ben. Ik heb 's nachts nachtmerrie's over of alles wel goed gaat komen met het huis of ik niet iets vergeet en voor twee weken terug ben ik zelfs midden in de nacht naar m'n werk gereden omdat ik iets vergeten was wat iemand móest weten voor de ochtend.. ](*,) Ik wil me eigenlijk gewoon wel een dagje ziekmelden en eens even lekker een dagje slapen.. maar ik kan het niet omdat ik te veel dingen heb liggen die deze week afmoeten.. Normaal gesproken kan ik prima onder druk en stress werken en vind ik het heerlijk. Maar omdat ik nu echt álles alleen moet doen, ga ik er echt een beetje aan onder door.. Sorry voor mijn gezeur , maar ik moet het gewoon echt even kwijt.. en in hoeverre is de stress slecht voor ons beebje?