Ik zoek eigenlijk een goede winterjas voor mijn dochter, die lekker warm is maar die je ook even kan wassen als die vies is zonder dat de hele vulling eruit gaat zeg maar. Ze heeft er nog 1 van de zara, die heb ik al een paar keer gewassen omdat die echt vies was. Helaas zit er van die vulling in die helemaal verdwijnt als het ware, terwijl die toen ik hem kocht echt mooi vol en stevig was. Heerlijk warm ook. Nu ze straks naar school gaat zoek ik er een die niet duur is, maar wel lekker warm en dus goed te wassen is als ie vies is. Wie heeft er tips?!
Mijn dochter heeft tot nu toe winterjassen gehad van de CenA, Takko en Prenatal en zoontje van Ter Stal en allemaal prima gebleven in de was!
Mijn oudst dochter had er vorig jaar een van de H&M. Hij is een paar keer gewassen en nog prima (wel ietsje dunner, denk ik, maar dat houd je toch, denk ik?). Maar dat biedt natuurlijk geen garantie voor alle andere jassen van de H&M. De jongste had een jas van de Primark, met een andere voering, die is tig keer gewassen en niets verandert. Maar die voering was wel wat minder dik ook, denk ik.
Babyface of Tumble n Dry? Die zijn ook goed te wassen. Zelf hebben we nu jassen van Z8 en Tumble voor de winter.
heel decadent misschien maar ik zweer bij winterjassen van Tommy of mcgregor! Al van de eerste jas had ik een Tommy jasje gekocht en die bleef zo mooi (gaat nu al voor de 4e winter mee) dat ik ieder jaar er weer een koop. Meestal kijk ik of ik aan het einde van het winterseizoen er nog een kan kopen in de uitverkoop en dan een maat groter.. Ze vallen wel heel klein deze winterjasjes dus koop altijd 1 maat erboven zeg maar.
Nee dat lijkt me echt te koud. mijn zoon had vorige winter een jas van de WE en die bleef na meerdere malen wassen mooi en dik.helaas past hij hem nu niet meer...
Nee, softshell is lekker als tussenjas, maar voor de winter echt te koud. Heb al verschillende jassen gehad van H&M, C&A, Zeeman, Takko. Blijven allemaal prima in de was.
Dankjewel voor de reacties! Ik ga gewoon een leuke, niet te dure erbij kopen voor school. Mocht ie na een tijdje toch te dun zijn geworden ofzo koop ik gewoon een nieuwe
Ik heb net een jas bij de Wibra gekocht. Was eerst bij de H&M, maar die hadden nog niets hangen, Wibra wel en vrij lang, warm en lekker zacht gevoerd (houden ze hier van ). Voor 23 euro kan er weinig mis gaan, toch?
Hema en huismerk Prenatal bevallen hier prima, Name-it vorig jaar 2 gekocht, allebei na één keer wassen stukken minder.