Geef de mailer anders deze link: Marktplaats.nl > 4,8 of 12 Toegangskaartjes voor de Apenheul - Tickets en Kaartjes - Recreatie | Dierentuinen
snap je frustratie..Heb het ook een keer gehad.. Iemand wou een bed kopen (nieuwprijs 300 euro) maar wilde het gratis af komen halen want ze zat zo krap bij kas.. Gemaild dat ik er toch 180 euro voor wilde hebben (1 jaar gebruikt) en het echt niet gratis ga weggeven.. Stond mevrouw 's avonds bij ons op de stoep (ze wist dat ik naast vrienden van haar woonde) Gewoon negeren hoor.. Nee is nee..
Wat een lef! Echt niet normaal! Ik zou haar verbaal helemaal met de grond gelijk gemaakt hebben, wat een mens zeg! :x
Nee is toch Nee ? Waarom dan blijven proberen ? ... Tuurlijk is mailen vrij maar waarom iemand gaan zitten irriteren ? .. Beetje kinderachtig
die advertentie had ik ook gezien, maar moet je even op de achterkant de belangrijke informatie lezen! - is alleen geldig met een gouden C (zie voorzijde) nu weet ik niet precies wat dat inhoudt, maar op de voorzijde van haar kaartjes is de C dus niet goud!
Het ging om 16 kaartjes dan vind 140 euro een mooi bod toch of is dat echt te veel 1 kaartje kost 18 euro en 16x18= 288 euro dus ik vraag de helft. Maar sorry dames ik ben al bezig met 2 andere bieders als ze niet doorgaan laat het het jullie weten
Altijd mooi om zo'n prijs te winnen, zal eens ff overleggen of ik er een paar wil kopen wat wil je per kaartje of wil je ze alle 16 tegelijk verkopen ?
ohh die heb ik ook gewonnen had er 8 ( met gouden C ) maar domme ik heeft er 4 gewoon afgegeven haha ! ( wist niet dat ze zo 'duur' waren ) maar vind je vraagprijs indd goed hoor !
Volgens mij is die gouden C de C van het woord cadeaubon, maar bij die mevrouw zijn ze zwart...ach ja, je kan het altijd proberen natuurlijk
Ja ik heb bij allemaal de goude c maar misschien dat ze niet te zien zijn doordat het een foto is. want de c die glimd.