Ik heb vanaf vanmorgen niksmeer gehoord van de bieders als ik morgen nog niets heb gehoord laat ik het jullie weten
Dat dacht ik dus ook, maar heb ook andere foto's bekeken... Je ziet echt wel verschil hoor! zwart is echt zwart... helaas bestaan ook deze mensen
anders heb k ook wel intresse als je ze niet verkocht hebt, zou er dan 3 willen hebben. Tot wanneer zijn ze geldig?
Waarom eigenlijk per 4 ? Misschien een stomme vraag maar Bedoel je dan 1 kaartje voor 4 personen of bedoel je 4 x een kaartje voor 4 personen ?
Marktplaats.nl > 4,8 of 12 Toegangskaartjes voor de Apenheul - Tickets en Kaartjes - Recreatie | Dierentuinen Kijk er heeft iemand geboden
ik heb een mailtje terug gekregen dat het echte kaartjes zijn, maar dat je door de reflectie niet kan zien dat die C goud is. ik zou die kaartjes best 'durven' kopen, maar dan wel ophalen. en dat vond ze ook geen enkel probleem!
Marktplaats.nl > Apenheul, gratis toegang voor 4 personen - Tickets en Kaartjes - Recreatie | Dierentuinen geloof geen bal van dat reflectieverhaal. hier zie je toch duidelijk de gouden C
Ik heb nog eens naar mijn kaartjes gekeken en als je er schuin op kijkt is de c idd zwart... Ik heb nog niets gehoord ik ga een mailtje sturen dat ik ze al elders verkocht heb. Dus dames ik heb nog 2 kaartjes te koop!!! 40 per stuk 70 voor alle 2 op 1 kaartje kan je met 4 man naar binnen kinderen onder de 2 zijn altijd gratis
Nee hoor Waardevol, ik heet anders op Marktplaats. Maar ik had wel geklikt op "in strijd met de regels" en dat lukte niet. Dus wel handig om zo te laten zien dat je het niet serieus neemt. Marktplaats.nl > apenheul cadeaubon - Tickets en Kaartjes - Recreatie | Dierentuinen Deze lijkt ook zwart te zijn...