Hoi nu weer positief getest na tweede punctie voor tweede kindje echter eerder dan ik normaal doe. Dag 14 na punctie dus 13dpo en ik hou me altijd aan testdatum ziekenhuis en die was voorheen altijd later dus ken alleen de knaltesten. Zoals je in Mn handtekening kan zien 3 miskramen achter de rug dus vind het enorm spannend. Onderste is opgedroogd.
Wauw Siepie, wat een mooie test meid! Dit moet hem toch gaan worden, dat heb je verdient! Spannend die eerste periode, ik ga duimen voor je! Oja en gefeliciteerd
Ziet er goed uit hoor!! Veel te donker om nog een reactie te zijn op de pregnyl/ovitrelle van 15 dgn geleden Gefeliciteerd!!
Dank je! Jij bent wat dat betreft wel de test goeroe haha. Denk dat ik over paar dagen een testje doe om te kijken.
Ziet er goed uit! Is dit Kruidvat? Dan is dit een knaltest! Die knallen namelijk pas heel laat. Gefeliciteerd!
Ja dat is een Kruidvat, klopt eerste keer met dochter volgens mij pas met 18dpo getest en vorig jaar met 16. Dus dat verschild zo erg dat ik toch weer ga twijfelen.
Voor een kruidvat zegt dit heel veel hoor! Was die de helft lichter geweest had ik hem ook goed gevonden. Gefeliciteerd!
Dank jullie wel allemaal, vind het echt heel spannend. De eerste 12 weken maar eens zien te overleven.