hallo mama's hoeveel melk moet een baby van 6.5 maand per dag? mijn zoontje wil geen fles. hij krijg sochtends: pap 180 cc 6 schep met bambix erdoor lunch: nestle lepeltjespap water toevoegen 180 cc water (i.p.v brood) smidags: fruithap 200 gram etenstijd: potje groente met vlees + schaaltje yoghurt sávonds borstvoeding. krijgt hij wel genoeg melk binnen zo denken jullie? hij lust absouut geen opvolgmelk aleen door de pap. wat ook al met moeite bijna op gaat. ja hij is geen makkelijke eter want brood moet hij ook al niks van hebben,
Al ik naar de richtlijnen kijk moeten ze bij 6 maanden 500-600 cc melk drinken/eten... Misschien de pap van tussen de middag ook naar bambix zetten? En brood blijven aanbieden, soms duurt het even voordat ze er zin in krijgen....
Geen makkelijke eter? Valt wel mee volgens mij. Mijn dochter krijgt 4x 200 melk en een beetje fruit 's cohtends en 's avonds een paar hapjes groente... Meer krijg ik er nog niet in bij haar. Volgens mij krijgt jou zoontje wel genoeg vocht binnen hoor!