Ik ben vandaag een grumpy neighbour...

Discussie in 'De lounge' gestart door dirksmama, 28 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Buurkinderen zijn al sinds iets over zessen aan het donderjagen. Huilen gillen, rennen, ruzie, bonkerdebonk de trappen op en neer. En er zijn er nu al twee in de tuin gedumpt om te 'spelen'. Normaal gesproken heb ik vooral medelijden met de ouders, maar waarom kinderen nou in de vakantie ook vroeg naar bed moeten is mij een raadsel, vooral als dt betekent dat ze dus vanaf heel vroeg in de ochtend al lastig worden.
    Levende bewijs dat kinderen die geen tv mogen kijken ook hyper kunnen zijn.:x

2. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ik vind even na zessen ook wel errrg vroeg om je kinderen toe te staan zo'n lawaai te maken.. hoe oud zijn ze?
    En om ze dan naar buiten te doen.. pff lekker aso.
    Ik snap je dus volkomen;)

3. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    helaas deden mijn kinderen het vanmorgen om half 7 ook, pff ze waren niet te remmen. Gisteren waren ze allebei nog doodmoe van koningsdag en al om 17:00 uur in slaap gevallen, tja kan ze moeilijk dan wakker gaan houden...
    Daarentegen mogen ze niet zo vroeg al naar buiten, snap dat het vervelend is, maar helaas heb je niet altijd alles voor het zeggen...

4. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    Nou ik kan ze hier bij wijze van 22.00 naar bed doen dan slapen ze niet langer dan anders hoor dus ze gaan hier ook gewoon redelijke tijd naar bed.... vind zo vroeg naar buiten ook niet kunnen hoor..

5. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Ohhhh heeeel irritant!!!

Ik wilde gisteravond vroeg naar bed 21.30-22.00 en toen waren er kinderen continue aan t schreeuwen en gillen. Denk dat deze kinderen wel wat ouder en ;) (10 ofzo) maar Had ze nog noiit eerder hier gezien dus volgens mij zijn ze ook hier gedumpt. Zo van jullie maken teveel herrie ga maar twee straten verderop.

Maar sochtends wakker gemaakt worden is nog irritanter

6. Boommm

Boommm Niet meer actief

Ah wat vervelend, zou daar ook not amused mee zijn.

7. tuc

tuc Niet meer actief

Irritant idd..zo vroeg naar buiten vind ik gewoon aso.
    En of kinderen nu wakker zijn of niet..dan leer je ze maar boekjes lezen als ze wakker zijn of rustig met iets spelen. Hier mogen ze voor 7 uur sowieso niet uit bed in vakanties en weekenden en dan komen ze nog bij ons en wordt er lekker rustig gelegen in bed. Maar echt niet spelen op zo'n tijdstip..dat je er zelf zin in hebt zeg.

8. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Hier zijn ze gisteren tegen 19.30 uur naar bed gebracht, tegen 22 uur sliepen ze en vanochtend om 7 uur waren ze alweer wakker. Maar ze zijn wel rustig gelukkig. Vind het niet kunnen om ze dan zo vroeg zoveel lawaai te laten maken en buiten al helemaal niet.

9. Marnatman

Marnatman Fanatiek lid

17 jun 2010
    2.382
    206
    63
    Man
    Bedrijfsleider
    In Grunn
    Bouwvakkers e.d. maken ook al lawaai vanaf 7 uur waarom mogen kinderen dat dan niet? Ik heb er geen last van als de kinderen hier in de buurt om 7 uur beginnen met krijsen hoor. Komt misschien ook wel omdat ik zelf veel in de bouw werk :D

10. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.057
    2.193
    113
    Brabant
    Hier zijn ze ook altijd voor half 7 wakker en beneden. Maar ze mogen dan echt nog niet donderjagen hoor. Ik moet eerst een hele sloot koffie voordat ik herrie aan kan:)

11. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Tja vakantie of niet maar hier gaan de kids ook gewoon normale tijd naar bed. Ze zijn hier nogal van de rust en regelmaat. Soms loopt het wel eens een half uurtje uit maar voor de rest altijd gewoon op tijd naar bed hoor.

Om 6 uur al naar buiten vind ik ook overdreven, godzijdank zijn ze hier meestal rond 7 uur wakker en zitten dan nog heerlijk een uurtje TV te kijken.

12. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Oudste is 10, jongste 2 en dan nog een zwikkie ertussen. Zeker de oudste twee zijn rumoerig, terwijl ik vind dat je van kinderen uit groep 4 en hoger toch echt wel wat meer kunt verwachten als om tijd en geluidsvolume gaat. Als je zo oud bent hoef je niet vroeg in de ochtend de trappen op en af te bonkelen terwijl je 'hoeihoei' brult.

13. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Hier mocht Siete in het wekend ook wat later naar bed...lees 20:30/21:00.
    Soms slaapt hij uit tot 07:30 maar dat is zeldzaam....
    Meestal is hij toch om 06:30/07:00 wakker.
    Vanavond gaat hij weer de normale tijd naar bed omdat ik morgen gewoon moet werken en hij dus naar de opvang gaat op tijd.
    Om 08:00 buiten spelen zie ik geen kwaad is.
    Hij is dan rustig en gaat ook niet gillen ofzo,meestal zit hij in de zandbak wat te rommelen of bij papa in de schuur.
    Om ons heen wonen wat mensen met oudere kinderen en heb daar respect voor dat die niet om 08:00 op staan,gillen wordt hier in de tuin toch al niet gedaan,ook niet als er een vriendje te spelen is....

14. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg

Pffff dat de ouders daar niks van zeggen,vooral nu ik lees dat de kinderen wat ouder zijn...

15. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Wij wonen in een buurt met weinig kleine kinderen. Ons zoontje mag van mij pas rond half 10 naar buiten vind ik vroeg zat. Meestal kijken we saampies onder de deken op de bank een filmpie zoals cars, planes of Nick jr. en dan gaan we aankleden enzo. en dan mag hij naar buiten ;)

7 uur naar buiten vind ik wel erg vroeg

16. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

same here... Later naar bed betekent niet later wakker.

Maar om 6 uur 's ochtends wordt er niet gedonderjaagd en al helemaal niet in de tuin.
    Uur of 10 in de tuin vind ik vroeg genoeg en voor mag ze zelfs vaak pas tegen lunchtijd. (Wat regelmatig gerekt word tot na de lunch... Ivm "we gaan zo eten")

17. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Aaargh wat vroeg. Terecht ben je grumpy.

18. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Hier ook vakantie maar kids gaan gewoon op tijd naar bed hoor. Ik ben van rust en regelmaat. Mijn kinderen slapen ook echt niet langer uit als ze later naar bed gaan.

Zo vroeg al buiten spelen zou ik dan weer niet doen. Wij wonen hier in een buurt met zo goed als geen kinderen, dus dan krijg ik geheid gezeur haha.

19. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Mja hier niet.. Maar wonen midden in de stad en dan moet je gewoon uit jezelf een beetje rekening met elkaar houden.
    Anders wordt het onleefbaar voor iedereen.

20. Imensa

Imensa Niet meer actief

Vakantie of niet zoontje gaat hier gewoon op tijd te bed. Ben erg van de rust, reinheid en regelmaat. Ga in dat geval ook geen rekening met de buren houden;)

Buiten spelen doen we pas vanaf 09:30. Het lopen door huis etcetc kan ik niet tegen houden. Zal mijn best doen het geluid te beperken maar willen ze echt rust gaan ze maar in een hutje op de hei wonen.

Deel Deze Pagina