Hoi, zojuist vannacht had ik 1 pijnlijke plek in me baarmoeder precies de zelfde plek als toen ik de innesteling had het kwam op als een soort brandend gevoel zo iets, weet niet precies hoe ik het anders moet omschrijven. nu ben ik best bang dat er iets is. wie kent dit. of weet wat het is Banden pijn voelt veeel anders dan wat ik vannacht heb gehad, dit was namelijk echt maar op 1 plek aanwijsbaar.
Oh ik zie het al haha sorry. Ik heb het namelijk ook en ik weet dat het bij mij een beurse plek is van binnen uit omdat de baby daar graag tegenaan schopt of daar graag ligt. Maar weet je, ik heb me heel mijn zwangerschap druk gemaakt over elk pijntje en steekje en krampje en de vk heeft me altijd gerust gesteld dat er een hoop gebeurd in je lichaam en dat ik me niet ongerust hoefde te maken. Maar dat is natuurlijk makkelijk praten, als je het echt niet vertrouwd, gewoon je vk bellen!
Ik weet niet of het hetzelfde is als wat jij hebt, maar ik heb een week geleden ook een enorme pijn in mijn baarmoeder gehad. Deze pijn hield een aantal uren aan. Heb het aan de gyn gevraagd en die zei dat je je geen zorgen hoeft te maken bij zoiets, tenzij de pijn samen gaat met vocht/bloedverlies of dat de pijn steeds terugkomt of bij weeën. Mocht je het echt niet vertrouwen zou ik gewoon even je verloskundige of gyn bellen.