Testen als je je cyclus niet weet

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Queenie180, 30 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Queenie180

30 aug 2012
    36
    0
    0
    Alphen aan den rijn
    Hallo ,

Ik heb 17 aug mijn implanon laten verwijderen.(vanaf 16 aug tot 20 aug een soort van menstruatie gehad) 25 t/m 28 aug heb ik mijn cervixslijm nagekeken en deze was doorzichtig en kon er draadjes van trekken, wij gelijk fanatiek geklust ;). Nu heb ik alleen geen idee wanneer ik eventueel zou kunnen testen op een zwangerschap omdat ik mijn cyclus natuurlijk helemaal niet ken....:( niet heel handig bedacht ik me later....:(

Iemand een idee wanneer ik zou kunnen testen:( ??

Groetjes Queenie

2. Within

Within Niet meer actief

Ik zou bij die 28 augustus 2 weken optellen, denk dat je dan aardig in de buurt zit :)

3. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Ik zou uitgaan van je vruchtbaar slijm, komt meestal paar dagen voor ei, tel daar 2 dagen bij op voor de eisprong, en tel daar nog eens 14 dagen bij op voor je nod, dan kun je testen :)

4. Queenie180

30 aug 2012
    36
    0
    0
    Alphen aan den rijn
    Heel erg bedankt voor de reacties.
    Hoop dat mijn cyclus niet weer zo onregelmatig word als voor de pil (en implanon) Toen had ik een heel onregelmatige cyclus . En nu met mijn stollingsafwijking is het belangrijk dat ik z.s.m. weet wanneer ik zwanger ben i.v.m. bloedverdunners.

5. Queenie180

30 aug 2012
    36
    0
    0
    Alphen aan den rijn
    btw , Within

Zie dat je 31-8 bloed mag laten prikken , Ik duim voor je!!!

6. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Ovulatietesten kopen, en vanaf je eisprong kan je 2 weken later testen.
    Dit is denk ik t gemakkelijkste, zo weet je je eisprong, en heb je een goede indicatie voor je testdatum.
    Ik heb zelf cyclussen gehad van 60 dagen, en had dan pas op dag 56 pas een eisprong.
    Zo weet je tenminste wel wanneer je ongeveer kan testen, ;)

Succes!

Deel Deze Pagina