Net ongesteld geweest en nu weer bloedverlies

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door I Wish, 28 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. I Wish

I Wish Actief lid

1 aug 2012
    326
    0
    0
    Den Haag
    Hey

De vorige keer hebben jullie mij geholpen met een probleem en dat zal deze keer misschien ook zo zijn.

5 augustus ben ik ongi geweest tot 10 augustus.
    Vanaf 21 augustus verlies ik al een week lang heel weinig bloed...
    En vandaag weer....

Volgens mij kan ik niet zwanger zijn want heb geen vruchtbare periode gehad in de tussentijd.

Is dit gewoon een verschijnsel van het "ontpleisteren"?

Groetjes

2. Riejantjuuh

Riejantjuuh Actief lid

1 nov 2009
    205
    0
    0
    zorgmuts
    Munt'ndam
    heej

ik heb geen verstand van pleisters maar het zou ook kunnen dat je bloed ivm je eisprong ofzo
    het ligt er ook aan hoelang je al van de anticonceptie af bent.. de eerste 3 maanden moet je eigenlijk alles even over je heen laten komen.. je lichaam moet dan wennen aan de hele situatie.
    ik weet hoe moeilijk het is want de eerste 3 maanden ben je nog zo gemotiveerd! ik ben inmiddels 4 jaar verder en nog steeds kinderloos:(

3. I Wish

I Wish Actief lid

1 aug 2012
    326
    0
    0
    Den Haag
    Hoi,

Nou om alles even op een rijtje te zetten...
    Ik ben 26 juni gestopt met de pleister.
    29 juni ongesteld tot 5 juli.
    2 augustus tot 4 augustus licht bruin
    En 5 tot 9 augustus weer ongesteld.

En nu dus weer vanaf 21 augustus heel weinig helder rood.

Niet echt een touw aan vast te knopen dus.
    Ben trouwens vanaf 13 augustus begonnen met ovu testen (ben best eigenwijs uitgevallen) en die waren tot 20 augustus negatief.
    Ben vanaf de 21ste (de eerste dag bloedverlies) gestopt met testen omdat ik ervan uitging ongesteld te zijn...

:(

Gewoon afwachten....?

4. MamaLootje

MamaLootje Actief lid

9 jun 2011
    151
    0
    0
    Ik heb dit ook een keer gehad, een aantal dagen helderrood bloed vlak na mijn menstruatie (zonder stolsels of iets).
    Alleen bij mij had het niks te maken met ontpillen/pleisteren.
    Ik weet nog steeds niet wat het uiteindelijk wel was, ik werd diezelfde maand 3 dagen na mijn nod gewoon weer ongesteld.
    Je kan als je er ongerust over bent natuurlijk even de ha bellen, maar ik zou me er niet al te veel zorgen over maken.

Succes!

5. I Wish

I Wish Actief lid

1 aug 2012
    326
    0
    0
    Den Haag
    Hey bedankt!
    Mijn ha is op vakantie:( en ga niet graag naar de vervanger
    Ik wacht het nog even af tot morgen...

6. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Volgens mij ben je nog aan het ontpleisteren en heb je daarom tussentijds bloedverlies. Ik zou het een maandje of 2 uitkijken en als je dan nog verlies hebt, dan naar de HA. Ovutesten zou ik persoonlijk laten tot je cyclus weer een beetje normaal is, wordt anders heel duur. Of je kan temperaturen als je dat wenst, is goedkoop, maar zou ik in het begin nog niet doen.

7. I Wish

I Wish Actief lid

1 aug 2012
    326
    0
    0
    Den Haag

Hey bedankt...
    Ovu testen inderdaad maar niet meer tot alles een beetje normaal is.
    Begrijp ik het goed uit je reactie dat door het "ontpleisteren" het verlies kan aanhouden zonder tussen pauze?

Groetjes

8. I Wish

I Wish Actief lid

1 aug 2012
    326
    0
    0
    Den Haag
    Mijn bloedverlies is trouwens zo weinig dat het met een inlegkruisje op te vangen is....
    Ik zou dan nog wel graag willen weten of je met ontpleisteren of ontpillen kan verwachten dat een bloeding zoals ik die nu heb, lang aan kan houden? Tot .... Weken of maanden

Deel Deze Pagina