Het zwanger zijn missen.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Robyn, 30 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Matrix

Matrix Actief lid

11 sep 2006
    161
    0
    0
    Héél herkenbaar, had het hier al eens aangegeven, ik was mijn buik nog helemaal niet zat, ik genoot er nog zo van, nu heb ik ook een prima zwangerschap (en ook bevalling trouwens) gehad.
    Dus toen ik net bevallen was, vond ik het wel leuk hoor maar ook eigenlijk weer niet, raar hé, kan het moeilijk uitleggen.

2. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Ik mis het zwanger zijn ook verschikkelijk. Als ik zwamgere vrouwen zie dan word ik echt stinkend jaloers. Me vriend verklaart me voor gek. Maar hopelijk is het aan het einde van het jaar weer raak.

3. Jodi

Jodi Fanatiek lid

17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    wat herkenbaar allemaal.
    Was zelf totaal wel 25 weken ziek, en toch mis ik het wel.

4. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Erg is dat he. Ik ben tot de laatste dag ziek gebleven maar gewoon het zwangerzijn mis ik ook zo verschikkelijk. ook al ben je bijna je hele zwangerschap ziek. mensen snappen dat ook niet dan.

5. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Ik had het er vanmiddag nog over... dat je het aan het einde zo zat bent. Dat het zoooooooo lang duurt voor je kleintje eindelijk geboren is. Dat je echt niet meer wil... en dan, als hij er is... dan mis je die schopjes en stompjes in je buik, van de onbekende kleintje dat je toch al voor het geboren is eigenlijk heel goed kent ;)

6. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

ik vond het ook zo heerlijk.. lekker met z´n tweeen,.... in mijn uppie de stad in.. :)
    de hele dag heerlijk over de buik heen wrijven.. contact met mijn kleine ventje dat ´niemand´ :rolleyes: anders had gevoelt heerlijk.. hihih (roze wolk)

7. bobbelientje

bobbelientje Actief lid

2 nov 2006
    320
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik mis het óók! Heel erg! Zou de komende 10 jaar nog wel zwanger willen zijn! Vond het geweldig!

8. Monique76

Monique76 Niet meer actief

Hoi,

Ik mis het zwanger zijn ook heel erg, vooral omdat ik na 1,5 week verlof al beviel. Ik was nog volop aan het genieten.

Ik voelde me heel de zwangerschap geweldig, de laatste loodjes waren wel zwaar maar dit vooral door die extra kilo's maar voor de rest, zou ik het direct weer opnieuw willen. Lekker je buikje masseren, het zien bewegen van die kleine, de yoga alles vond ik super. Als het mogelijk is zou ik toch heel graag een tweede erbij willen, lekker nog een keer het zwanger zijn mee te mogen maken, maar nu nog niet, eerst even genieten van deze meid. Het is toch best zwaar een kindje opvoeden, en ik moet er nu niet aan denken om daarbij nog zwanger te zijn.

Groetjes Monique76

9. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ik heb de hele zwangerschap genoten, tot het laatste moment. toen ze ging strippen, twijfelde ik nog of ik het wel wilde, omdat ik het zwanger zijn zo fijn vond.

en ik heb het zo gemist het zwanger zijn. dit zou mischien de laatste voor ons zijn, maar nu weet ik het niet meer hoor.

10. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik mis het ook wel een beetje hoor, het is vooral jammer dat ik niet mjn hele zwangerschap heb uitgelopen.
    Maar ben ook harstikke blij dat ik eerder van mn zoontje kan genieten!

Deel Deze Pagina