Ik heb nog nooit talkpoeder gebruikt en met het zeil nooit problemen gehad. Wat wel een issue is, is de roest in de buizen. De buizen bladderen na 3 jaar flink af en er brokkelen zelfs stukjes metaal van de uiteinden af. Kun je de buizen ook los kopen of moet ik een heel nieuw Intex zwembad aanschaffen terwijl de rest van de onderdelen nog prima is?
Hiet heb ik hem ook vorige week opgeruimd (heb nooit talkpoeder gebruikt, nooit een issue gehad) Wat een kutzomer zeg
Maar als je hem gewoon goed droog opruimt zal hij echt niet op elkaar gaan plakken. Echt nooit last van gehad als we hem weer op gaan zetten.
Hier komt het door het zoutwatersysteem. Ik denk dat het hier nog 1 jaar mee kan en dat het dan klaar is.
Due heb ik nooit gehad, dit is onze 4e bad en alle 4 gehad. Aan boord (en dus wel ook zeewater) of thuis maakt geen verschil
Nee hoor altijd last van gehad bij verschillende baden van intex we bergen m super droog op dus daar ligt het niet aan.
Wij hebben dat ook gehad met het kleinste Intex badje waar je dus niks bij gooit. Daarom zijn we voor een bad met opblaas rand gegaan. Maar tijdens de hitte lubberde die rand verschrikkelijk tot 2 a 3 keer de normale dikte (allemaal bobbels). Dat kon het afdekzeil niet aan....
Nou ben ik even blij dat we te lui waren omzet zwembad op te ruimen Genieten er heerlijk van. Dochter is met vriendin aan het zwemmen, ik kom er net uit lekker kijken na ze nu.
Hier ook zo. Zoon en vriendje liggen er nu in. Als zij er straks uit zijn, ga ik even (wij hebben een kleinere) en zal dochter inmiddels ook wel thuis zijn en er ook even in willen.
We hadden hem afgelopen weekend op willen ruimen, maar kwam wat tussen, hij wordt nu elke dag wel gebruikt
Ja thanks is het ook. Wij zijn gevallen voor de tuin, aan het water, geen achterburen. Waren alleen maar stenen eerst, ik heb alles zelf opgebouwd/ geverfd. Ik wil volgend jaar 2 lekkere ligbedden voor op de plek waar ik de foto heb gemaakt.
Oh heerlijk zo'n tuin! Helaas hier in de randstad onbetaalbaar voor ons. Ons bad staat ook nog steeds, zonder verwarming (wel zwart noppenzeil) was het water vandaag 27 graden. Dus het bad is de hele middag goed gebruikt.
Hier geen verwarming, ook geen noppenzeil ofzoiets, dus t is best fris maar, de kinderen zijn 's avonds echt goed afgekoeld en slapen heerlijk!