Hier ook, puur een extra laagje bescherming. Ik vind foamtegels echt een duur geintje onder een 4,5x2,2
Wij hebben hele dunne tegels en opgestapeld nemen ze heel weinig ruimte in. Ze zijn al 5 jaar oud en nog helemaal goed.
Zelfs dunne tegels zullen denk ik meer ruimte innemen dan de matten die we nu hebben. En het bevalt verder prima die matten. Dus houd ik die gewoon. Ik vraag me alleen af of zulke schuimtegels een iets betere isolerende werking hebben dan wat wij hebben. Daardoor misschien minder warmteverlies via de grond. Of denk ik nu verkeerd?
De noppenfolie werkt idd heel goed als je zwembad in de zon staan, deze bvb https://www.zwembadgigant.nl/comfortpool-solar-pro-afdekzeil-300x200?gclid=CjwKCAjw-IWkBhBTEiwA2exyOx90IpvqfxwXQeKWHRmbs4OkMnqsDhwRb5L4J4C4jvhUkDv2hPUsmxoC7tgQAvD_BwE
Wij zijn juist heel blij met die tegels, zoveel meer comfort als je er zelf ook even in gaat met de bloedhitte. Ik heb ze opgestapeld bovenop onze opberg rek in de garage liggen en gaan ook alweer jaren mee!
Hier super tevreden over het vijvervilt op de bodem. Dit jaar voor het eerst. Ideaal, zacht, isolerend en straks makkelijk op te rollen Ons bad van 18m3 is inmiddels 25 graden zonder verwarming en alleen met noppenfolie. Die blijft dus mooi in de garage dit jaar. Lang leve de zon en warmte in Limburg
Hier gaat hij zaterdag op. Een intex van 2 meter nogiets. We hebben besloten om de tuin volgend jaar pas aan te pakken en dan volledig ipv dit jaar alleen het gras dus komt hij op het gras te staan. Dat moet een stukje worden vlakgemaakt zaterdag, wat eronder en vullen maar.
Qua ondergrond, wij leggen altijd piepschuim platen neer met een kunstgrasmat eroverheen. Dan is de bodem niet zo hard en het isoleert goed. Je verliest dan niet zoveel warmte. En goedkoper dan die puzzelmatten.
Ja wij hebben net dus wel tegels gehaald. Nog even staan twijfelen of we niet gewoon zeil moesten doen. Maar de prijs viel me mee. 40 euro waren we kwijt voor de blauwe. De groene zou 90 euro worden, nou dat is bijna net zo duur als ons zwembad. We hebben nog zeil eronder. Dat moet wel kunnen lijkt mij qua ondergrond. Staat op gras verder.
Hier zetten we hem morgen op. Heb net vandaag een nieuwe gehaald, twijfel wel of ie niet te klein is, maar vind het anders ook zo'n sta in de weg en moet er nog meer water in. Maar nu twijfel ik toch haha. Is een ronde van 3.05. Vond deze kleurtjes ook erg leuk. Bekijk bijlage 751263
Jup dit idd! Hebben wij ook en scheelt echt een paar graden! Plus er vallen minder blaadjes enzo erin dus je bad blijft schoner
305 is een prima formaatt! Natuurlijk je kan er niet in zwemmen zwemmen maar voor kinderen echt prima. Wij hadden 305, hebben nu 366.