Hier gister ons bestway bad vam 2x3 meter weer opgezet. We hebben er een zandfilter pomp en warmte pomp bij. Vorig jaar heeft t bad helemaal niet opgestaan dus we moeten er weer even inkomen. Man heeft gister alles aangesloten en na de lunch begonnen met vullen en was s avonds al vol, gewoon met de tuinslang. Hopelijk veel mooie zomerdagen zodat er veel gebruik van word gemaakt
Hoe verwarmen jullie? Ik had een koepel erbij maar eh. T bad is nogal veel groter dan we dachten. Kan echt niet haha die koepel erop dan heb ik geen tuin over. Nu solarmat besteld voor erop en ik had al 2 van die solarbollen. Maar, t is nu echt koud. Hoe krijg ik t warm??
Tevreden van? Hoe warm krijg je t water? Hoe groot is jouw bad? En duurt t lang? VRAGENVUUR maar, maakt t veel herrie?
Wij hebben hiervoor een warmte pomp. Maar je heb idd ook solar bollen, je kan slangen op een plat dak leggen waar water door stroomt wat opgewarmd word door de zon.
Ja, ik denk dat ik t niet ga redden zonder warmtepomp... Jongste is zo snel koud.. en t bad best groot dusja. Solarbollen doen dan ben ik bang niet zoveel. Welke pomp heb jij? Tevreden? Hoe zit t met t geluid?
Euhm... Afgelopen jaar zwembad niet neergezet. Bad is 7 of 8 kuub. Weet niet meer hoe warm hij wordt/hoeveel tijd. Je hoort hem wel maar ik vind het zelf niet heel storend. Wel zetten we hem op stukje grasmat of rubber, niet zo op de tegels zodat het geluid/de trilling iets gedempt wordt
ik durf niet zo goed te zeggen welke warmtepomp we hebben, ik heb er echt 0 verstand van. geloof van cranenbroek of via toppy.nl afgelopen jaar t bad niet opgehad, jaar daarvoor wel dus weet t niet meer zo goed. maar als de warmptepomp enkele uren draaide scheelde dat echt wel verschillende graden. wij hoeven ons bad geen 30 graden te hebben maar wel warm genoeg zodat de kinderen er goed ingaan.
Nou, hij staat hoor. Nu nog 300u geduld tot hij volledig is ik ga er niet in vandaag, veel te koud nog