Het zwerverpoesje is bevallen......

Discussie in 'De lounge' gestart door butterfly1984, 3 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robijntje74

Robijntje74 Bekend lid

10 mrt 2009
    606
    2
    18
    Ik zou er graag 1 willen maar helaas gaat dat niet samen met onze mechelse herder!

2. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Och wat een droppies. Zou er zo een nemen, maar helaas hebben we er al twee waaronder een puber kitten van 5 maanden.

3. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.033
    6.135
    113
    Happyland
    Ach, wat lief!!
    Ik heb er al 3 en een hond helaas....
    Maar die raak je vast wel kwijt hoor!

4. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

Zet ze aub niet op marktplaats met de titel : gratis af te halen..

Dan eindigen ze als slangenvoer.. Als er een vergoeding voor vraagt ( al is het 20€ heb je meer kans op mensen die het wel goed bedoelen)..

5. butterfly1984

butterfly1984 Fanatiek lid

Dank je voor de tip, dit gaan we ook zeker doen, we hebben het in het verleden al andere kittens opgezet en ook niet als gratis.
    2 van de 4 zijn toen weggegaan, 2 hebben ze gehouden en dan ook nog de moeder, was ook een zwangere zwerfster die ze onder de viaduct hadden gedropt op een weg waar je 100km mag.

6. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    oh zo lief!

Begin mei hadden we ook een nestje in de schuur van een zwerfpoesje, met maar liefst 5 kittens!
    We hebben ze op laten halen door de dierenambulance, ze zijn even in het asiel geweest en toen naar een gastgezin gegaan.

Moederpoes woont nu inmiddels bij ons :D Mensen willen toch graag altijd kittens, vonden het zo zielig, dus nu hebben we er 3. Kittens zijn via het asiel trouwens wel allemaal geplaatst.

Hadden echt moeite om die kleintjes te laten gaan, wat zijn ze schattig, maar zoveel katten werd ons te dol. Succes ermee!

7. Versluis

Versluis Fanatiek lid

10 jul 2011
    1.924
    0
    0
    Filiaalmanager
    Zeeland
    Wat vind ik het geweldig dat je dit voor ze hebt gedaan!!! En wat een ontzettend mooie beestjes!!!

Mocht je ze niet kwijt kunnen is de dierenambulance misschien een optie. Zij zijn er toch voor en dan komen ze echt ook wel terecht, hebben ze ook gelijk inentingen en wordt moederpoes gesteriliseerd en ook voor adoptie opgegeven.

Ik hoop dat je een mooi en goed huis voor de kittens en mama kan vinden. Nogmaals heel lief van je dat je dit doet, ik ben helemaal dol op katten en kan ook niet tegen leed (tegen welk dier dan ook)

8. butterfly1984

Nog even een leuke foto :D

Bijgevoegde bestanden:

9. Ahhh lief!!

10. butterfly1984

dankje wel :D

1tje heeft sinds gisteren 1 oogje open :D, zo lief!!!

11. butterfly1984

En allemaal......

Bijgevoegde bestanden:

12. Ann87

Ann87 Bekend lid

12 aug 2012
    712
    0
    16
    Aaah wat lief!
    Heeft er inmiddels al iemand interesse getoont in één of meer van de kittens?

13. butterfly1984

Nee, nog niemand heeft interesse in de kittens en ook niet in de moederpoes, we hopen toch ook voor haar een goed te huis te kunnen vinden.

14. Ann87

Ann87 Bekend lid

12 aug 2012
    712
    0
    16
    Ik hoop echt dat ze goed terecht komen! Ze zien er echt heel lief uit :)

15. Ik zal straks even aan mijn moeder vragen of ze er nog een kitten bij wilt, zij wil wel maar mijn vader niet. Wie weet kan ik hem overhalen :) Ik zie ze pas morgen weer, dus ik laat het je weten :)

16. butterfly1984

Dat zou helemaal geweldig zijn.

17. Helaas, ik heb mijn vader niet kunnen overhalen, ze hebben al twee katten en hij wil er geen derde bij. Ik zou ook graag willen, echter hebben wij al een kat, die niet samen kan met andere katten. Succes verder.

Deel Deze Pagina