Hoi mama's K zoek iemand met ervaring met een vies onderwerp Ik heb al jaren spastische darm en heb hiermee leren leven en omgaan ik heb wisselende ontlasting nu merkte ik gister dat ik lichte drang had dus naar de wc en pers voel ik een hele druk maar komt niets dus ik voelen van onder komt er een bobbel via vagina naar buiten ik terug duwen en toen kwam het er wel uit met veel bloed en erg hard ( keutels) en niet alles eruit. Nu vandaag weer die bobbel dus ik duw het weer terug en het lukt weer maar nu vaginaal bloedverlies waarschijnlijk ader geraakt. Moet ik mij zorgen maken? Over de bobbel of bloedverlies? Ik ben nu 15 weken zwanger en heb een zoon van 3.
Klinkt als een verzakking , ik heb een achterwand verzaking en herken zeker wat je bedoeld. Laat het voor de zekerheid even naar kijken , het kan geen kwaad voor de Zwangerschap.
Naar huisarts gaan krijg je van die vezelzakjes die helpen En bloedverlies even bij verloskundige melden voor zekerheid
Vrouwtje1983 ik zocht er niet veel achter en ga niet zo snel naar dokter denk ik hihi Lunap had dit gevolgen hoe is het opgelost bij jou? Xelles ik schrik niet zo snel van mijn lijf meer. Fifty die vezelzakjes ken ik lang geslikt nu sinds 3 jaar niet meer heb ook geen last meer van obstipatie hooguit 3 dagen niet maar meestal 2x per dag.
Inderdaad een verzakking moet zsm naar gynecoloog en daar onderzoeken hoe ernstig de ha voorspelde operatie na de zwangerschap