TNT/Rainbowbabies

Discussie in 'De lounge' gestart door missym, 24 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Achh ik baal echt!

Ik heb op 14 dec. de mail gehad van rainbowbabies dat ze t pakket hadden verzonden (2 kerstshirtjes + een kerstcadeau voor zwangere schoonzus) en het is er nog steeds niet!!!!!!

Elke keer als ik ze mail krijg ik te horen dat het misschien nog komt omdat het kerstdrukte is oid, maar geen vervangend iets of wat dan ook en nu hebben en de jongens geen leuke kerstoutfit en kan ik nog even de stad in om een cadeau te kopen!!!!!!

Buiten het feit dat ik dus 37 euro kwijt ben!

Wie heeft dit nog meer meegemaakt?

2. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Misschien even contact op nemen met tnt? Is niets voor RBB trouwens.;)

Balen zeg, hopenlijk krijg je nog een leuke outfit bij elkaar!

3. Roodkapje1979

Roodkapje1979 Fanatiek lid

22 feb 2009
    2.729
    0
    0
    Maar als het pakket post is heb je toch een tracktrace nummer?

4. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    :(:(:(Ik vroeg ook een trace nummer, maar ze gaf aan dat ze die niet had :x

ik baal nu echt als een stekker, zie het echt niet meer aankomen.

Hoe kan ik de tnt bellen dan? Wat moet ik zeggen heb geen nummer of niks!

5. Boulevard

Boulevard Niet meer actief

Jee wat vreemd...ik bestel er regelmatig en heb nog nooit iets niet ontvangen. Als ze het met brievenbuspost hebben verzonden heb je idd geen tt nummer

6. klavertje4

klavertje4 Bekend lid

15 jun 2009
    788
    5
    18
    NULL
    NULL
    ik zit op me kerstpakket te wachten ben ook bang dat deze pas NA kerst komt.

7. Geen trace nummer? Dat is toch bijna onmogelijk als het om pakketverzending gaat..

8. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

RBB verzend via gewone post in bubbeltjes enveloppen.
    Ik heb dit nog nooit meegemaakt trouwens

9. Roodkapje1979

Roodkapje1979 Fanatiek lid

22 feb 2009
    2.729
    0
    0
    Maar het zijn meerdere dingen dus dan is het toch pakketpost? Als het goed is heb je ook een mailtje gehad dat het verzonden is. Daar zou het tracktrace nummer in moeten staan.

10. ProudMum

ik heb vaker grotere bestellingen gedaan en het kwam allemaal met de brievenbuspost.

11. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Nee, geen tracenummer in de brief. Ik baal er echt van, is de eerste keer dat ik daar wat bestel en ik twijfelde nog zo...vind het namelijk best duur 3 shirtjes, 37 euro (voor 2 dagen kerst).

Maar goed........ik wilde graag een speciale kerst.......

12. gerda79

gerda79 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.230
    0
    0
    zelfstandige ondernemer
    zwolle
    hier ook een probleem met de bestelling ik had een shirt besteld voor mijn zoontje zijn verjaardag met opdruk voor 17 december ik heb het pakketje nog steeds niet ontvangen , is me nog nooit eerder gebeurd.
    ZE hebben inmiddels het geld terug gestoord met een excuus mail.

13. ProudMum

Dat klinkt als een aanzoek!

14. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Wat balen zeg!
    Ben dit ook niet gewend van hun, vaak besteld en eigenlijk altijd 2 dagen na t bericht dat t verzonden is ligt t op de mat.
    En ook klinkt hun service niet echt geweldig, terwijl het normaal wel altijd heel erg goed is!

15. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Eergisteren wat besteld gisteren een mail dat het nonderweg was en vandaag binnen raar dat je geen nummer hebt gekregen

16. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Ik ben ook erg tevreden over rainbowbabies!;)

Ik hoop dat het pakket snel binnenkomt,ook al had je het natuurlijk graag met kerst gehad!;)

17. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Na de kerst is het overbodig, dan heb ik geen shirtjes in die maten meer nodig met een rendier :x

Ik had ook meer verwacht, maar blijkbaar is dit hun service. Vanmiddag een mail gestuurd met wat nu en ik heb nog geen reactie gehad.

Ik bestel voortaan dus ergens anders

18. Boulevard

Boulevard Niet meer actief

Hun service? Normaal hebben ze hele goede service..
    Maar het is niet hun schuld toch dat het niet is aangekomen? Ik denk dat je blij moet zijn als je iets vervangends of geld krijgt. Bij een ander ben je sowieso je geld kwijt.

Ik zou gewoon even hun mail afwachten.

19. ProudMum

Mee eens!

20. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Ben ik het niet mee eens, vooral na het lezen dat 1 van de medeformers hierboven het wel gewoon heeft gekregen!

Als ik wat bestel bij een internetwinkel, verwacht ik het te ontvangen, vooral voor een bedrag van 37 euro. Dan moeten ze 2 euro extra vragen en het verzekerd verzenden! Ik kan er niks aan doen dat ik het niet ontvangen heb?!

Ik vind het geen goede service, dit is de 1e keer dat ik wat bij ze bestel, en ik heb na mijn mail geen reactie meer ontvangen! Terwijl degene hierboven het al eerder had besteld, ook niet heeft ontvangen en geld en een excuus brief heeft gekregen kan ik het afdoen met "misschien komt het morgen"?!?!?!?!

Deel Deze Pagina