Achh ik baal echt! Ik heb op 14 dec. de mail gehad van rainbowbabies dat ze t pakket hadden verzonden (2 kerstshirtjes + een kerstcadeau voor zwangere schoonzus) en het is er nog steeds niet!!!!!! Elke keer als ik ze mail krijg ik te horen dat het misschien nog komt omdat het kerstdrukte is oid, maar geen vervangend iets of wat dan ook en nu hebben en de jongens geen leuke kerstoutfit en kan ik nog even de stad in om een cadeau te kopen!!!!!! Buiten het feit dat ik dus 37 euro kwijt ben! Wie heeft dit nog meer meegemaakt?
Misschien even contact op nemen met tnt? Is niets voor RBB trouwens. Balen zeg, hopenlijk krijg je nog een leuke outfit bij elkaar!
Ik vroeg ook een trace nummer, maar ze gaf aan dat ze die niet had :x ik baal nu echt als een stekker, zie het echt niet meer aankomen. Hoe kan ik de tnt bellen dan? Wat moet ik zeggen heb geen nummer of niks!
Jee wat vreemd...ik bestel er regelmatig en heb nog nooit iets niet ontvangen. Als ze het met brievenbuspost hebben verzonden heb je idd geen tt nummer
Maar het zijn meerdere dingen dus dan is het toch pakketpost? Als het goed is heb je ook een mailtje gehad dat het verzonden is. Daar zou het tracktrace nummer in moeten staan.
Nee, geen tracenummer in de brief. Ik baal er echt van, is de eerste keer dat ik daar wat bestel en ik twijfelde nog zo...vind het namelijk best duur 3 shirtjes, 37 euro (voor 2 dagen kerst). Maar goed........ik wilde graag een speciale kerst.......
hier ook een probleem met de bestelling ik had een shirt besteld voor mijn zoontje zijn verjaardag met opdruk voor 17 december ik heb het pakketje nog steeds niet ontvangen , is me nog nooit eerder gebeurd. ZE hebben inmiddels het geld terug gestoord met een excuus mail.
Wat balen zeg! Ben dit ook niet gewend van hun, vaak besteld en eigenlijk altijd 2 dagen na t bericht dat t verzonden is ligt t op de mat. En ook klinkt hun service niet echt geweldig, terwijl het normaal wel altijd heel erg goed is!
Eergisteren wat besteld gisteren een mail dat het nonderweg was en vandaag binnen raar dat je geen nummer hebt gekregen
Ik ben ook erg tevreden over rainbowbabies! Ik hoop dat het pakket snel binnenkomt,ook al had je het natuurlijk graag met kerst gehad!
Na de kerst is het overbodig, dan heb ik geen shirtjes in die maten meer nodig met een rendier :x Ik had ook meer verwacht, maar blijkbaar is dit hun service. Vanmiddag een mail gestuurd met wat nu en ik heb nog geen reactie gehad. Ik bestel voortaan dus ergens anders
Hun service? Normaal hebben ze hele goede service.. Maar het is niet hun schuld toch dat het niet is aangekomen? Ik denk dat je blij moet zijn als je iets vervangends of geld krijgt. Bij een ander ben je sowieso je geld kwijt. Ik zou gewoon even hun mail afwachten.
Ben ik het niet mee eens, vooral na het lezen dat 1 van de medeformers hierboven het wel gewoon heeft gekregen! Als ik wat bestel bij een internetwinkel, verwacht ik het te ontvangen, vooral voor een bedrag van 37 euro. Dan moeten ze 2 euro extra vragen en het verzekerd verzenden! Ik kan er niks aan doen dat ik het niet ontvangen heb?! Ik vind het geen goede service, dit is de 1e keer dat ik wat bij ze bestel, en ik heb na mijn mail geen reactie meer ontvangen! Terwijl degene hierboven het al eerder had besteld, ook niet heeft ontvangen en geld en een excuus brief heeft gekregen kan ik het afdoen met "misschien komt het morgen"?!?!?!?!