Hoi allemaal, Waarschijnlijk een reeds bekende vraag. Maar ik heb op 8 oktober de laatste pil genomen. Heb daarna 1 moment gehad (vorige week) dat ik langs de Bakker Bart liep en een vlaag van misselijkheid had. Dit zakte wel snel weer af. Daarna een paar x steken in m'n rechterborst en een paar dagen achter elkaar buikpijn en/of krampen in m'n buik. Hoort dit allemaal bij het zogenoemde Ontpillen?? We hebben al een kindje en zijn nu bezig voor een tweede. Ik weet dat ik bij een voltreffer al wel zwanger zou kunnen zijn, maar dat die kans heel erg klein is, dus ga er wel vanuit dat het door het ontpillen komt, maar misschien herkend iemand van jullie dit? Alvast bedankt voor jullie reacties. Groetjes, Joyfull79
Hallo joyfull79, Wil niet je hoop weghalen maar bij mij was dit inderdaad ontpillen! Dacht ook steeds dat het iets met zwangerschap te maken had maar helaas.... Hopelijk geeft dit je wat rust!
Hoi Lindsey, Ging er wel vanuit dat het zoiets was hoor. Nu al zwanger zou wel heel snel zijn haha. Bij m'n eerste heb ik alleen deze ontpillingsverschijnselen helemaal niet gehad, dus dit voeld allemaal wat vreemd. Van haar was ik binnen een half jaar zwanger, dus maar hopen dat we deze keer weer zoveel geluk hebben. Ik zie dat jullie met een 1e bezig zijn, hoop dat het vlot raak is. Succes en bedankt voor het reageren. Liefs, Joyfull79 (Geef m'n echt naam liever niet, want er zitten ook mensen op dit forum die ik ken)