Hetro, lesbies of alleenstaande?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door roosmeiske, 3 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    Veel succes allemaal met zwanger worden.

2. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
  3. Luv u more 1982

8 okt 2012
    74
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij zijn een heterostel en inmiddels ruim 12,5 jaar bij elkaar.

4. asa87

asa87 Actief lid

2 nov 2012
    199
    0
    0
    noord holland
    we doen aan zelf inseminatie, met een man naar bed is uitgesloten. Gelukkig hebben we een donor die niet veeleisend is :p

hoe hebben jullie je keus gemaakt? En via welke kliniek doen jullie het? Daar zit wel een kosten plaatje aan vast..

5. roosmeiske

roosmeiske Actief lid

27 okt 2012
    139
    0
    0
    ja daar zit idd een kostplaatje aan. we doen het via sint-lucas gent. een keuze gemaakt ja we wisten niet hoe we het op een andere manier konden doen en met een man naar bed gaan doe ik zeker niet!
    bij zelf insiminatie komt er toch ook veel bij kijken en de donor moet toch ookaltijd beschikbaar zijn?

6. asa87

asa87 Actief lid

2 nov 2012
    199
    0
    0
    noord holland
    we staan nog steeds aangemeld bij een kliniek mocht het niet lukken. We dachten ook eerst te gaan voor een anonieme donor omdat we geen geschikt iemand in ons omgeving hadden tot een vriend zichzelf aan bood voor ons geluk en daar waren we toch wel heel blij mee. Hij moet inderdaad gemiddeld een week in de maand beschikbaar zijn. Tot nu toe verloopt dat goed en zijn beide partijen bereid hier moeite voor te doen.

Wat zijn jullie donor wensen? Hopelijk heeft de eerste kamer besloten dat één van de duo moeders het kind kan erkennen en juridische rechten heeft daarmee.. volgen jullie dat ook?

7. roosmeiske

roosmeiske Actief lid

27 okt 2012
    139
    0
    0
    hey
    ik heb vanmorgen getest en wij zijn zwanger! ons eerste wondertje komt eraan!
    hoe het allemaal zit weet ik niet precies aangezien wij alles via belgie doen. het is wel zo dat in belgie de meemoeder geen recht geeft op het kind ze moet het eerst adopteren. hiervoor moeten we nog info zoeken.

8. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Wowwww Gefeliciteerd!!!

9. dphoek

dphoek Niet meer actief

Jee, gefeliciteerd!!

Hier een hetero stel dat nu bijna 2 jaar bezig is met MMM.

Mijn mening: als je een kind een goede basis en opvoeding kunt geven, dan ben je geschikt om pappa of mamma te worden. Of je nou homofiel of hetero bent!

Groetjes Patricia

10. roosmeiske

roosmeiske Actief lid

27 okt 2012
    139
    0
    0
    ik hoop dat je ook rap zwanger mag zijn. bedankt voor de mooie woorden ;)

11. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Succes!!

Ik ben BAM mam maar ben wel Bi, al val ik sneller op een vrouw dan en man.
    Vooralsnog voel ik me prima als alleenstaande mama van bijna 4 kindjes.

12. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Gefeliciteerd! Super dat het zo snel raak mag zijn! Mijn moeders' nichtje s getrouwd met een vrouw en beide hebben een kindje te wereld mogen :) ook via donor zover ik weet!

13. asa87

asa87 Actief lid

2 nov 2012
    199
    0
    0
    noord holland
    @ Roosmeiske.. gefeliciteerd zeg!! goed nieuws!! Wat leuk voor jullie!!!

En leuke berichten over duo moeders! bedankt voor de reacties.

14. Poerie

Poerie Lid

22 okt 2012
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook 2 dames. Pas begonnen met iui, via ziekenhuis met een anonieme donor. Eerste poging meteen raak, we zijn nu 6 weken zwanger. Bij ons was de keuze ook makkelijk gemaakt wie zwanger ging worden. Spannende tijden allemaal. Heel veel gewenst voor jullie.

15. roosmeiske

roosmeiske Actief lid

27 okt 2012
    139
    0
    0
    proficiat!

16. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Gefeliciteerd!!!!!!!!!!! :D

Ik ben ook zwanger.
    De kids zijn van een bekende donor-man :D

17. roosmeiske

roosmeiske Actief lid

27 okt 2012
    139
    0
    0
    proficiat!

18. Does81

Does81 Bekend lid

26 mrt 2012
    813
    13
    18
    Coupeuse
    Engeland
    Leuk om dit zo allemaal te lezen. :) Ik ben ook altijd super nieuwsgierig! :p
    Wij zijn een heterostel, zo'n 7,5 jaar samen iets over 6 getrouwd nu. Oh wacht nee, dat is nu 6 jaar en 2 maanden, wel goed neerzetten. :p
    Zijn nu helaas zo'n 3 jaar bezig (al tellen de eerste 18maanden eigenlijk niet want ik had geen eisprong vanwege cystes), maar ja, als het zo mag zijn gebeurt het en anders hebben we het nog gezellig met zijn tweetjes. :)
    Gefeliciteerd trouwens aan de dames die in verwachting zijn! :) Een gezonde 9 maanden gewenst! :)

19. roosmeiske

roosmeiske Actief lid

27 okt 2012
    139
    0
    0
    ik hoop dat je dan rap zwanger word! ik en mijn vrouw zijn al bijna 3 jaar samen waarvan bijna een jaar en 6 maand getrouwd. en nu zwanger van ons eerste kindje.
    Meschien allemaal een beetje snel maar we voelen er ons alle twee heel goed bij!

20. Does81

Does81 Bekend lid

26 mrt 2012
    813
    13
    18
    Coupeuse
    Engeland
    Ik hoop het ook, maar is elke maand afwachten. Ben iig blij dat alles weer normaal is van binnen. :)
    Ik denk altijd maar, als je jezelf er goed bij voelt is het goed. :) Wij kenden elkaar iets over 18 maanden (moest even goed nadenken haha) toen we gingen trouwen, voor sommige denk ik ook snel, maar ja, als je het weet weet je het. :D
    Veel plezier samen met de voorbereidingen! Gezellig. :)

Deel Deze Pagina