Toevallig heb ik het recent gedaan met een jurkje van esprit. Paar maanden terug een jurkje gekocht voor 60 euro. Dat is echt mijn lievelingsjurk geworden. In de zomer kan die gewoon zo gedragen worden en in de winter met een bolero of vest en een legging/panty. Nu zag ik dat hij in de sale is voor 30 euro! Ik heb precies dezelfde en dezelfde in een andere kleur erbij gekocht. En nu eigenlijk al spijt dat ik die andere kleur niet ook nog eentje van heb gekocht. Het is zo'n fijne stof en mooi jurkje!
Wat betreft leren schoenen, deze hebben ook onderhoud nodig. Nieuwe hiel komt bij mij ook regelmatig voor, kost 12 euro per paar en ik kan weer een winter door. Regelmatig poetsen etc
Gewoon doen! Ik heb er wel drie van sommige kledingstukken. En Dl heeft bepaalde kleding alvast in verschillende maten.
Haha, ik ben altijd een beetje van de basic kleding. En dan koop ik dus idd gewoon 3x dezelfde broek of t-shirt (soms net in een ander kleurtje, oid). Als het lekker zit, waarom niet, haha.
Als ik kleding en schoenen fijn vind zitten en mooi vindt, dan koop ik er nog een, en soms zelfs 2 of e extra. Ik heb gisteren zelfs nog twee tante Betsy jurkjes bijgekocht, exact zelfde model en kleur. Hahaa... typisch ik.
Dat is ook zo inderdaad, maar bij mij komt het dan toch vaak voor dat die laarzen nét iets hebben wat niet goed te fixen valt bij de schoenmaker ze doen het expres die schoenenzaken