Hetzelfde item (kleding) 2x kopen?

Discussie in 'De lounge' gestart door pippa26, 3 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wolf1981

Wolf1981 Lid

28 apr 2017
    54
    24
    8
    Vrouw
    Toevallig heb ik het recent gedaan met een jurkje van esprit. Paar maanden terug een jurkje gekocht voor 60 euro. Dat is echt mijn lievelingsjurk geworden. In de zomer kan die gewoon zo gedragen worden en in de winter met een bolero of vest en een legging/panty. Nu zag ik dat hij in de sale is voor 30 euro! Ik heb precies dezelfde en dezelfde in een andere kleur erbij gekocht. En nu eigenlijk al spijt dat ik die andere kleur niet ook nog eentje van heb gekocht. Het is zo'n fijne stof en mooi jurkje!

2. Caithy

Caithy Fanatiek lid

8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    Wat betreft leren schoenen, deze hebben ook onderhoud nodig. Nieuwe hiel komt bij mij ook regelmatig voor, kost 12 euro per paar en ik kan weer een winter door.
    Regelmatig poetsen etc

3. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    Gewoon doen! Ik heb er wel drie van sommige kledingstukken. En Dl heeft bepaalde kleding alvast in verschillende maten.

4. chantal1985

chantal1985 Niet meer actief

Haha, ik ben altijd een beetje van de basic kleding. En dan koop ik dus idd gewoon 3x dezelfde broek of t-shirt (soms net in een ander kleurtje, oid). Als het lekker zit, waarom niet, haha.

5. Katja77

Katja77 Fanatiek lid

8 jan 2011
    1.998
    885
    113
    Groningen
    Als ik kleding en schoenen fijn vind zitten en mooi vindt, dan koop ik er nog een, en soms zelfs 2 of e extra.

Ik heb gisteren zelfs nog twee tante Betsy jurkjes bijgekocht, exact zelfde model en kleur. Hahaa... typisch ik.

6. pippa26

pippa26 Fanatiek lid

14 mrt 2015
    3.030
    2.030
    113
    Dat is ook zo inderdaad, maar bij mij komt het dan toch vaak voor dat die laarzen nét iets hebben wat niet goed te fixen valt bij de schoenmaker :( ze doen het expres die schoenenzaken ;)

Caithy vindt dit leuk.
  7. rums

rums Niet meer actief

Ja natuurlijk kan dat.

8. Aaf88

Aaf88 Bekend lid

26 okt 2012
    596
    279
    63
    @Katja77 ik heb het lange vest van tante Betsy in drie kleuren haha. Vind het zo'n leuk merk :).

Deel Deze Pagina