omgedraaid?

Discussion in 'Flesvoeding' started by wonderteam, Dec 14, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

#1 wonderteam, Dec 14, 2010
    Last edited by a moderator: Dec 14, 2010
    Ons dochtertje kan heeeeeeeeeel goed doorslapen :D , alleen is dit 's avonds ( van 19.00 tot ca 1.00 ) en niet 's nachts 8). Of we haar nou wel of niet 's avonds wakker maken voor de fles ,ze komt evengoed 's nachts en soms wil ze wel 2x een kort flesje in de nacht.

Ik wil me nu aan 1 schema blijven houden en weet niet of het dan het beste is om haar om 23.00 wakker te maken en dan sneller kans heb dat ze de nacht doorslaapt ,of gewoon zo moet doorgaan ( niet wakker maken om 23 uur ) en net zolang moet wachten tot ze de nacht ook laat vallen.
    Meer kindjes dit gehad en hoe hebben jullie dit aangepakt?

Ons dochtertje drinkt 120 cc. Ze heeft verborgen reflux en kma en grote hoeveelheden drinkt ze niet.

2. Yukl

Yukl Niet meer actief

Hier precies hetzelfde! De laatste fles om 20.00 uur en daarna om zo'n 03.00 uur. Om 23.00 uur nog een fles geven maakt niet zoveel verschil (op een enkele keer na maar dan heb ik wel moeten rekken met de speen).

3. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

Dec 3, 2007
    1,306
    0
    0
    Twente
    Hey,

Ik weet niet wanneer ze de andere flesjes krijgt. Maar wat hier heeft geholpen is om eerder de avondfles te doen. Ik dacht zelf, hoe later de fles 's avonds, hoe later 's morgens. Olaf krijgt om zes á zeven uur de fles en dan maakte ik hem om elf á twaalf uur wakker voor de laatste fles. Hierdoor kwam er soms meer als vier uur tussen de flessen en kwam hij om drie uur 's nachts al weer. Nu laten we tussen de één na laatste fles en de laatste fles drie á drie en een half uur en nu komt hij pas om half zes, dan doe ik de speen in en moet ik hem om zeven uur wakker maken om zeven uur. Dit heeft voor ons dus heel goed gewerkt, maar weet niet of dit bij jullie ook zo is.

4. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

@elin, ik zou dit idd kunnen proberen, haar bijv rond 22.00 wakker maken en kijken wat ze dan doet. Bedankt voor je tip.
    @yukl, is wat met die kids van ons he :D

Share This Page