En vandaag was het weer raak. Bijna elke ochtend geeft mijn zoon over na de fles. Volgens mij komt dit door een hoestbui. Nu was het vandaag niet zo heel veel, maar toch wel weer 60 cc (heb het gemeten) Zou het kunnen komen omdat ik hem nog een beetje probeerde te geven en dat, dat een hoestbui veroorzaakt. Het leek zo goed te gaan Ik baal hier zo van, wil graag dat de kleine man opknapt, maar hij blijft maar vol zitten. Hoe lang mag een baby van 4 maand volgens jullie verkouden zijn?
Onze dochter is vorige winter bijna de hele winter verkouden geweest met enkele keren hoesten etc.. Ha deed er niks aan omdat het steeds alleen om de bovenste luchtwegen ging en de longen klonken gewoon goed. Nu is ze trouwens ook al even (neus)verkouden..
spugen kan ook een teken zijn van oorontsteking. meestal spugen ze dan 1 keer op een dag. Hier is dat meestal ook na de eerste maaltijd (in ons geval pap). Misschien toch eens langs de huisarts dus?
hier is kleine meid van bijna 10 maanden, bijna aan 1 stuk door verkouden. volgens de huisarts is dit normaal en moet ik rekening mee houden dat dit nog wel tot de kleuterschool zo blijft. ze moeten eerst een virus door maken voordat ze weerstand opbouwen. tot hun 2e jaar schijnen ze zó'n 40-60 virussen te krijgen. dus om de 2 weken een nieuw virus. bij de ene zullen ze wel ziek zijn en bij de ander minder of niet. en als je pech hebt zijn ze bijna aan 1 stuk door verkouden.