bad en kinderwagen probleem.... ?!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Kim1989, 21 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kim1989

Kim1989 Actief lid

15 feb 2007
    112
    0
    0
    Enschede
    hallo, allemaal..

ik heb een zoontje van bijna 4 maanden oud...
    nou had ik een vraag over het badje..
    het badje word behoorlijk krap voor hem net zoals de bak van de kinderwagen...

hij ligt in beide dingen bijna met zijn schoudertjes vast.

dit lijkt mij nou niet echt fijn liggen...
    nou was ik benieuwd wat jullie alternatief is als het badje niet meer wil ?
    gaat de kleine mee onder de douche en hoe doe je dat dan...
    ik vind persoonlijk onder de douche met zen klein hummeltje wel gevaarlijk... je zult maar uitglijden of wat dan ook... :S

en voor de kinderwagen zat ik te denken om m maar om te bouwen als wandelwagen, maar is dit niet wat vroeg ?
    ik bedoel fatsoenlijk zitten gaat nog niet...

ik ben heel benieuwd wat jullie mening is..

groetjes kim.

2. laniche

laniche Lid

23 okt 2006
    35
    0
    0
    wat het badje betreft: je zou kunnen proberen om een badzitje te kopen. ik heb zelf een zoontje die nu 4 en halve maand is en heel erg sterk.Hij wil in bad alleen maar rechtop zitten en nu hebben we een anti slip matje op de bodem gedaan zodat hij niet wegglijd. wat de kinderwagen betreft,ik ben wel nieuwsgierig wat anderen ervan zeggen want wij zitten met hetzelfde probleem. ik heb hem nu omgebouwd naar buggy en de zitting helemaal naar achteren maar ik weet ook dat het eigenlijk vanaf een half jaar mag (maar ja mijn zoontje wil zitten en niet liggen, in de kinderwagen trekt hij zich omhoog aan de hoes)

3. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    Ik heb ook zo'n badzitje ideaal doordat ze erin zitten past het heel lang, noa past nog en is 8 maanden. Met de kinderwagenbak zolang mogelijk volhouden en gaat het echt niet meer gewoon de wandelwagen helemaal platgooien. Ik heb noa vanaf 5 maanden plat erin gehad en vanaf 6 maanden rechtop.

4. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

kinderwagen idd gewoon zolang mogelijk proberen. Mss met opgetrokken beentjes. Ligt er een beetje aan welke wagen je hebt want die bakken zijn ook erg verschillend qua grootte

Fenne gaat in de tummy tub, ze past er beter in als in t badje. Ze vind t heerlijk om zo opgevouwen te zitten en ik denk dat ze er ook nog wel lang inpast. Ze kan er rondjes in dansen hihi (ze is 62 cm)
    In t badje heb ik zo'n badzitje, dat vind ze niet zo fijn. Als ik snel moet zijn zet ik dat bedzitje wel eens in de douche en dan sop ik haar in en sproei haar af. Of ik neem haar mee onder de douche, alleen word ze steeds beweeglijker, dus heb ik onder haar kontje een handdoek. Zo glijd zem e niet uit de handen

5. leeuwen77

leeuwen77 Bekend lid

7 mrt 2006
    710
    0
    0
    duik instructrice
    bonaire
    Laura gaat al vanaf 3 maanden in de buggy! Helemaal plat met een dekentje eronder! Voor het badje heb ik een zitbadje gekocht, dat gaat perfect

6. Pinda

Pinda Actief lid

27 jul 2006
    477
    0
    0
    Voor het bad hebben wij ook zo'n badzitje. Hij ligt erin als een koning in het grote bad en als ik erbij kom zitten is het helemaal dolle pret :D

De buggy hebben wij met 4,5 maand omgebouwd. Hij wilde absoluut niet meer inde wagenbak. Dat was krijssen! Gezellig wandelen dan :D

Op het CB vertelde ze me dat hij best helemaal plat erin kan liggen, maar niet langer dan 2 uur en niet off the road ivm teveel hobbelen, want dat is niet goed voor het ruggetje. Maar gewoon lekker een stukje wandelen en boodschappen doen is geen probleem.

Vanaf toen hebben we weer gezellig zonder sirene kunnen wandelen :D

7. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Kian ging tot voor kort nog in de tummitub en hij is aan de grote kant hoor! ;) (74cm) Nu gaat hij in het badje en dan zit hij zonder stoeltje oid. De wagen hebben wij omgebouwd toen hij geloof ik zo goed als 1/2 jaar was.

8. Kim1989

Kim1989 Actief lid

15 feb 2007
    112
    0
    0
    Enschede
    jullie hebben het allemaal over een badzitje...
    heb ik dan wle het goeie badzitje voor me ?
    hier liggen ze als het ware op toch ?
    niet echt een zitje dat hij moet zitten toch ? :S

9. Bianca

Bianca Fanatiek lid

5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    wij hebben een badje van OKBABY. Daarin kunnen ze de ene kant liggen en de andere kant zitten. Keano is heel groot voor z'n ouderdom (nu 73,5cm) en hij past er nog in. We zetten hem thuis wel altijd in zijn badzitje. Hij zit goed alleen en daar zit hij dan ook lekker in.

De wandelwagen hebben wij gewoon omgebouwd van de moment dat zijn bak te klein werd. Gewoon op de platste stand zetten en inderdaad geen uren mee wegzijn!

groetjes

P.S.: mooie naam heeft je zoontje! ;)

10. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ja die bedoel ik wel ja.
    ik vind het trouwens wel rare dingen die punt waar ze tegenaan liggen steekt ze tegen haar kondje of doosje lijkt mij niet echt fijn :( .

11. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

Fenne vind m ook niet geweldig. Ik leg er meestal een hydroluier over heen zodat ze niet zo op t plastic zit. dan vind ze het fijner

Deel Deze Pagina