familie dillema

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door kleinmonster, 16 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleinmonster

kleinmonster Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.112
    0
    36
    gelderland
    mijn vader woont in gran canaria (al 22 jaar) ik ben 25 tot mijn 16 was het contact goed vervolgens heb ik na een ruzie 5 jaar niet met hem gesproken. op mn 21x kreeg ik weer contact dit goed best goed en samen met mn vriend ben ik ook 3 keer daar geweest. Afgelopen winter kwam hij de familie in duitsland bezoeken, door problemen met zn telefoon kon hij me niet bellen, hij is vervolgens op de bonnevoie ( 3 uur rijden vanaf duisland) naar zn neef gereden die hij nooit spreekt. vervolgens spreek ik hem en geeft hij aan niet van plan langs te komen ( was 20 rijden) doordat ik geopereerd was kon ik ook niet zijn kant op komen.

ik heb hem een mail gestuurd dat er nu te veel gebeurd is en ik geen contact meer wil.

nou komt het, ik heb daar ook nog een broertje en zusje wonen hun zou ik graag in december op de hoogte willen brengen van de zwangerschap. maar weet niet zo goed hoe. ze spreken engels en spaans

2. loesje1982

loesje1982 Fanatiek lid

4 apr 2011
    2.070
    0
    0
    Hier
    moeilijk, heb je goed contact met je broertje en zusje? misschien een mooie kaart kopen en daarin schrijven dat ze oom en tante worden?

3. kleinmonster

kleinmonster Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.112
    0
    36
    gelderland
    voornamelijk op facebook. mn broertje spreekt alleen spaans.
    ik heb al een mooi kaartje gekocht met : inverwachting en een bolle buik.
    maar wil ook mn vader niet voor zn schenen schoppen, ergens wil ik hem heel graag vertellen maar ben nog zo boos op hem. dat ik het hem ergens ook niet gun dat hij van dit geluk mag genieten

4. loesje1982

loesje1982 Fanatiek lid

4 apr 2011
    2.070
    0
    0
    Hier
    hier een moeizame relatie met schoonfamilie, en wij hebben er voor gekozen de eer aan onszelf te houden en op t moment dat wij buitenstaanders het vertellen, hen ook een sms te sturen (man smste 1x per 2 maanden ofzo toentertijd met zn vader, verder geen contact).

persoonlijk zou ik dus t gewoon even 'mededelen' niet in de zin van: je wordt opa, nu is alles koek en ei, maar wel vertellen.

5. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

1 apr 2009
    1.538
    4
    0
    Hier ongeveer hetzelfde alleen dan met mijn moeder. Bij mijn vorige en deze zwangerschap heb ik haar wel verteld dat we zwanger waren voordat we het verder openbaar maakten.

Deel Deze Pagina